Beantwoord

Modem herstart uit zichzelf


mijn internet + WiFi signaal valt meerdere keren per dag weg!!!?
icon

Beste antwoord door Inspectorp 13 March 2019, 13:18

Bekijk origineel

51 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost @Inspectorp! 🎉 Helemaal top. Je vraagt om dit topic te verwijderen, maar het liefst laat ik deze openstaan. Het kan namelijk goed zijn dat een klant met dezelfde vraag dankzij dit topic geholpen zijn of haar antwoord vind. Ben je het met mij eens?
Ok!
Tot grote ergenis was het weer raak!!!
Vannacht om half 4 knalde mijn internet er weer uit!!!?????
Wat gaan jullie er aan doen?
?????????
?????????????
Reputatie 7
Hey @Inspectorp,

Ik ben gelijk naar je verbinding gaan kijken. Gelukkig werkt alles nu weer naar behoren! Wanneer het vaker voorkomt, trek dan gelijk aan de bel. Dan gaan we hiermee aan de slag.
Zou u dan nu nog eens in mijn modum willen kijken want op dit moment heb ik op 2.4 WiFi + internet maar op 5 GHz wel WiFi maar geen internet!!!!!!?????
Reputatie 7
Hi @Inspectorp, hoe bedoel je dat precies? Je Wifi verbinding gaat via 2,4 Ghz en/of 5 Ghz, je bekabelde internetverbinding staat hier los van. Als je vaste internetverbinding wegvalt maar je Wifi niet zou je dan eens willen controleren welke lampjes er nog branden op de modem? Dan kijk ik graag met je mee!
Reputatie 7
hmmm misschien is de voeding instabiel, of verkeerde voeding aangesloten ?
Weer geen internet!!!!!!! 🤬🤬🤬🤬🤬

De lampen van internet WiFi lan1 knipperen contstant
ook nog steeds nadat ik router minuut van de stroom heb gehaald + ingelogd in de router en opnieuw opgestart

Vertel wat gaan jullie hier aan doen???
en graag niet 3 dagen later reageren!!!!!

gr ontevreden t-mobile klant
Reputatie 7
Hi @Inspectorp, bedankt voor de foto's, dat maakt het een stuk duidelijker! Via de Community reageren we binnen 2 - 3 dagen, je zou eventueel ook contact op kunnen nemen via Twitter of Facebook, dan ontvang je sneller antwoord. Uitgaande van de foto's valt mij direct wat op, je hebt wat aangesloten op poort 3 maar je maakt geen gebruik van TV. Poort 3 en 4 zijn "gereserveerd" voor de TV dienst, poort 1 en 2 zijn de internetaansluitingen. Doen de problemen zich ook voor wanneer je niets aangesloten hebt op poort 3 en 4? En heb je een andere internetkabel beschikbaar die je aan kan sluiten tussen je ISRA (aansluitpunt) en modem? Dit kan ook een mogelijk oorzaak zijn van het wegvallen.

Als het geen verschil maakt als er niets aangesloten is op poort 3 of 4 of als je geen andere kabel hebt om te testen laat het mij dan weten, dan stuur ik een nieuwe kabel naar je op!
Stuur maar een nieuwe kabel op dan probeer ik dat
Reputatie 7
Hi @Inspectorp Hij is onderweg!

Reageer