Beantwoord

Modem maakt verbinding via VSDL met T-Mobile maar geen internet

  • 2 July 2019
  • 5 reacties
  • 393 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

Ik woon in Amsterdam in postcodegebied 1058 (ik zet mijn adres hier nu liever niet neer om privacyredenen). Zondag had ik nog internet, maar sinds vandaag kan mijn modem geen verbinding met het internet meer maken.

Ik heb het modem al meerdere keren gereset, telefoonkabel gecheckt en alles lijkt oké. Als ik inlog op het modem kan ik zien dat er wel succesvol verbinding met T-Mobile wordt gemaakt, maar ik krijg alsnog geen internetverbinding. Ik kan bijv. wel de wifi-wachtwoorden via de site van T-Mobile thuis veranderen (via de hotspot van mijn telefoon).

Heeft iemand enig idee of hier iets aan te doen valt? Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar die waren niet erg behulpzaam. Ik heb inmiddels een afspraak met een monteur gemaakt, maar er kan pas volgende week donderdag iemand langs komen.... Aangezien het modem wel gewoon verbinding maakt, vermoed ik iets van een storing maar ik kan hier niets over vinden?..
icon

Beste antwoord door Glassertje 2 July 2019, 21:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
@MeirBon Welkom op het forum.

Dit is een klant helpt klant forum moet ondersteuning vanuit T-Mobile.

Als je alvast je klantnummer in je profiel zet, kan webcare meteen aan de slag voor je. Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur, maar kan ook uitlopen door drukte.

Gaat het om een DSL verbinding of een glasvezelverbinding?

Wegens drukte kan er helaas niet sneller een monteur komen, al zie ik aan de tijd, dat ze al een stuk ingelopen zijn. Wachttijd was van de week nog langer, maar helaas nog te lang.
@Glassertje Toevallig doet het internet het net weer... Ik denk dat het misschien toch een storing is geweest. In ieder geval bedankt voor de uitleg, weet ik dat weer voor de volgende keer 🙂
Reputatie 6
@MeirBon Fijn om te horen dat die het weer doet.

Even een vraag? Had je in Mijn T-Mobile gekeken of er een storing was?
@Glassertje Ja dat had ik gedaan, maar daar stond dat er geen storing was op mijn adres. Vandaar dat ik eerst de klantenservice heb gebeld en later toch hier even wilde vragen of het iets anders kon zijn.
Reputatie 6
@MeirBon Bedankt dat je nog even de tijd nam om een reactie te plaatsen.

Een website die je altijd kan checken is allestoringen. Ik had even bij T-Mobile gekeken en er waren wel wat mensen die problemen hadden. Deze site kun je onderhand voor alle online diensten gebruiken, zeer handig.

Reageer