Ik woon in Amsterdam in postcodegebied 1058 (ik zet mijn adres hier nu liever niet neer om privacyredenen). Zondag had ik nog internet, maar sinds vandaag kan mijn modem geen verbinding met het internet meer maken.
Ik heb het modem al meerdere keren gereset, telefoonkabel gecheckt en alles lijkt oké. Als ik inlog op het modem kan ik zien dat er wel succesvol verbinding met T-Mobile wordt gemaakt, maar ik krijg alsnog geen internetverbinding. Ik kan bijv. wel de wifi-wachtwoorden via de site van T-Mobile thuis veranderen (via de hotspot van mijn telefoon).
Heeft iemand enig idee of hier iets aan te doen valt? Ik heb al contact opgenomen met de klantenservice, maar die waren niet erg behulpzaam. Ik heb inmiddels een afspraak met een monteur gemaakt, maar er kan pas volgende week donderdag iemand langs komen.... Aangezien het modem wel gewoon verbinding maakt, vermoed ik iets van een storing maar ik kan hier niets over vinden?..
Beste antwoord door Glassertje
Bekijk origineel