Modem nog niet actief, wel aangesloten

  • 1 September 2020
  • 1 reactie
  • 693 Bekeken

Enkele uren geleden heb ik mijn modum aangesloten, ik heb een Internet Basic abonnement dat vandaag is ingegaan.

Ik wilde graag mijn wachtwoord en wifinaam veranderen, maar als ik inlog op mijn T-Mobile Thuis en ga naar Instelingen > Wifi, dan staat er '’Je modem is nog niet actief. Zodra je T-Mobile Thuis diensten werken, kun je hier je Wifi instellingen aanpassen.'’

 

Als ik bij mijn abonnementen kijk staat er bij internet ook '’Je aanvraag is in behandeling'’. Terwijl ik al wel Wi-Fi verbinding heb.

 

Hoort dat zo lang te duren totdat deze zaken wel beschikbaar zijn op mijn account, of gaat er iets mis?


1 reactie

@xmonique Wel WiFi, dat heb je altijd als de router aanstaan en de WiFi geactiveerd, heb je ook al een verbinding met buiten, kun je op het grote WWW komen met je thuis verbinding.

Achterop de Zyxel zit een kaartje, hier staan de inlog gegevens op om in het modem zelf te komen, als je dan bekabelt aangesloten bent kun je de WiFi naam en WW ook veranderen, heb je geen T-Mobile thuis account voor nodig, die heeft vaak een paar dagen vertraging voordat die bijgewerkt is en je zaken kunt aanpassen.

Reageer