Beantwoord

Modem/Router knalt eruit tijdens Prime Video, ook bij anderen?

  • 22 October 2018
  • 7 reacties
  • 381 Bekeken

Ik zit nu al een tijd met diverse problemen sinds ik over ben gestapt.
Eerst had ik elke dag last van DNS problemen maar die lijken de laatste dagen opgelost te zijn.
Amazon Prime Video zorgt ervoor dat de modem/router niets meer doet. Als ik Prime zit te kijken op de pc of tv dan op een gegevens moment knalt het internet eruit en moet ik de draytek modem van T-Mobile uit en aan zetten om het te verhelpen. Als ik dan weer Prime ga kijken gebeurd het zelfde.

Ik heb de modem al gereset en fabrieksinstellingen gehad maar niets helpt. Met 4 kinderen in huis zijn wij best groot gebruiker van de internet verbinding maar dat zou geen probleem moeten zijn.

Iemand anders ook problemen met Prime??
icon

Beste antwoord door Brian 6 November 2018, 12:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Hi Debster82, dat is een specifiek probleem! Hier gaan we zeker naar kijken. Op het moment dat je verbinding er mee stopt, is dit dan de vaste verbinding, werkt je Wifi dan toevallig nog wel? En kan je op het moment dat het is gebeurt nog inloggen op de modem? Ik hoor het graag!
Ok als hij eruit knalt kan ik ook niet op de modem/router inloggen ik krijg geen verbinding met het ip adres. Als ik wacht gebeurd er niets ik moet echt de modem/router uit en aan zetten. Neem aan dat het via een update wel verholpen moet worden. Het is wel een beetje rot gezien hier normaal elke dag een paar x Amazon Prime Video aan staat. Helaas heb ik geen andere modem om dit op te lossen anders had ik dat gedaan.
Reputatie 7
Bedankt voor de toelichting Debster! Ik ben het verder uit gaan zoeken en ik zie een goede verbinding op poort 1 van de modem maar niet op poort 2. Mag ik vragen, wat zit hier op aangesloten? Mogelijk zorgt dit voor de verstoring. Ik hoor het graag, dan gaan we kijken hoe we dit op kunnen lossen!
Op poort 2 zit de philips Hue Bridge v2.
Die werkt goed en kan er gewoon mee verbinden nooit problemen mee.
Is er niet een andere modem/router die geen problemen heeft? Dit is niet te doen zo. Ik kan nu geen gebruik maken van iets wat normaal constant aanstaat en voor de overstap gewoon werkte. Terwijl ik er gewoon voor blijf betalen.
Reputatie 7
Ho Debster82, duidelijk. Ik ga het doorzetten naar onze technische dienst om te kijken of we kunnen ontdekken wat er precies gebeurt. Mocht je nog aanvullende informatie hebben dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Hi Debster82, onze berichten hadden elkaar gekruisd zie ik. We gaan een monteur bij je langs sturen om inderdaad de modem te vervangen en deze direct te testen, dat gaat dus helemaal lukken!

Reageer