Beantwoord

Modem start opnieuw op

  • 3 February 2020
  • 37 reacties
  • 881 Bekeken

Reputatie 4
  • is een Master Poster
  • 41 reacties

Hi to all

 

new client tmobiel thuis ..een week maar

modem geinstaleerd aan de slag  wat vraagjes

is het normale dat de model zomaar opniuwe opstaart !?!? (behalve als hij een opdracht heeft gekregen van de hoofdkantor)

 

wat is de best wat betreft de wifi instelingen beiden automatish gebruiken of alleen maar de 2.4 of de 5 GHZ  en waarom 1? 

Huidige Wifi-kanaal 2.4GHz: Auto (5)

Huidige Wifi-kanaal 5GHz:

Auto (52)
icon

Beste antwoord door TAVL 3 February 2020, 15:16

Bekijk origineel

37 reacties

Reputatie 7

Hi @LG4, ik kijk graag voor je wat ik kan betekenen wat betreft je abonnementskosten. Neem weer even contact op zodra onze monteur is geweest, dan ga ik daarna voor je aan de slag! 

Reputatie 4

dankje Brian voor jou zorg    kijk ik na de bezoekje van de monteur ...als hij komt    de situatie in Nderland is zorgwekkend...gezondheid van de mensen is belankrijker

Reputatie 4

Monteur belt gisteren op hij komt niet ….ik maak niet druk als mijn internetabonnement bij tmobile  niet

goed  is...zijn andere dingen belankrijker nu….

 

zo zorg voor je zelf en voor de anderen 

Reputatie 4

Hello

Monteur toen afgemeld en bergrijpelijk,beloofd dat Tmobile gaat een new Modem sturen is nog steeds niks gebeurt

 

heb nog steeds en het wordt alleen maar erg en erg  ,mijn internet valt iedeer keer spontan weg moet iedeer keer moden opniuewe starten 

 

vanaf de begint end december 2019 probleem mee en niks opgelost …..maar de rekening wordt iedeer maand netje betaald 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @LG4! Bedankt voor je geduld en begrip in deze situatie, ik begrijp heel goed dat dit echt niet prettig is. We zijn al sinds december bezig, maar er komt licht aan het einde van de tunnel in zicht! Ik heb direct geschakeld met onze technische dienst en aangegeven dat de monteur op 18 maart al doorgaf dat jouw modem omgeruild moest worden. Mijn collega’s gaan dit nu voor je in orde maken en dat zal normaal gesproken maximaal 5 werkdagen in beslag nemen. Sorry voor het ongemak. Kan ik je met nog iets helpen? Ik zit elke dag voor je klaar! Zo niet, stay safe and strong! 💪

 

Edit: ik heb het gelijk geregeld en binnen 5 werkdagen heb jij jouw modem binnen! 

Reputatie 4

Hi

 

Gisteren modem gehad ...ga kijken als het helemaal opgelost is 

Bedankt!

Reputatie 4

Hello

 

New modem gekregen na weer een verhaal !!!

 

en now since  2

dagen probeer ik poort te forwarden maar nog steeds niet gelukt

doe ik iets verkeerd hoor ik het graag!?

 

cold reseat was done 

reboot was done

Groeten

Reputatie 7

Hi @LG4, one of the IP adresses should refer to the IP address of the modem and the other to the IP-address you want to forward. You can always find a walkthrough for port forwarding on https://portforward.com/ for almost every type of device! :slight_smile:

Reputatie 4

Bedankt Brian dat je tijd hebt genomen om mij te beantworden 

zo als aangegeven in de picture  blijft het zelf...en ben aan het proberen met een andere ip adres 

 

Gr

Reputatie 4

als deze tweede new modem !!!! kan geen poorten open toestaan 

tmobile geen support voor por forwarding!!!!

 

zit ik weer met mijn tweede modem voor niks !!

 

abonnement end december genomen en alleen maar issues……4/5 cases aangemaakt .

Reputatie 4

De T-Mobile klantenservice verwees me naar dit forum omdat ze de vraag telefonisch niet konden beantwoorden. Als ik hier ook geen antwoord krijg, waar kan ik dan wel terecht met mijn vraag?

 

nergens !!!!!!!!!!!

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @LG4, je hebt hier ook een separaat topic over geopend welke ik zojuist beantwoord heb. Mag ik je verzoeken het op één post te houden met betrekking tot hetzelfde onderwerp? Anders wordt jouw vraag gezien als spam en reageren we niet. Thanks! 😉❤

Reageer