Beantwoord

Modem werkt niet: geen powerlampje.

  • 5 May 2019
  • 8 reacties
  • 1146 Bekeken

I

k heb een probleem met mijn internet. Ik heb alles al geprobeerd en het werkt nog steeds niet. Wie kan mij helpen. Power lampje brandt ook niets
icon

Beste antwoord door Pieter_B 5 May 2019, 11:00

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Hallo @Hassan85

Dit is wel een hele rare situatie, powerlampje is niet aan .. maar andere lampjes wel?
Je zou zijn minst verwachten dat het powerlampje aan zou zijn en de rest eventueel uit.

Heb je al geprobeerd om een factory reset te doen door een klein knopje via een gaatje voor 15 seconden te drukken met een paperclip?
Router minimaal 20 seconden van de spanning?
Yess heb alle mogelijkheden al toegepast maar geen verandering. Zou het modem kapot zijn?
Reputatie 7
Badge +3
Ja, daar lijkt het wel een beetje op.

Even contact zoeken met de klantenservice op telefoonnummer is 0800 0092.

Telefonisch zijn wij van maandag tot en met zaterdag tussen 7:00 uur en 22:00 uur bereikbaar. Op zon- en feestdagen kun je ons bellen tussen 09:00 uur en 18:00 uur.

Hopelijk dan snel opgelost.

Grt, Mede klant
Bedankt voor je hulp. Ga het gelijk doen.

fijne zondag.

Groetjes
Reputatie 7
Hoi @Hassan85,

Graag hoor ik hoe het je is vergaan. Mocht er iets zijn, dan help ik je ook graag verder. Ik heb namelijk deze combinatie aan lampjes nog niet eerder gezien!
Zit al sinds dien zonder internet. Na veel telefonisch contact komt er as maandag eindelijk een monteur met een nieuw modem.
Reputatie 7
Hi @Hassan85, goed om te horen, zo te zien is het helemaal gelukt! Ik heb voor de periode waarin je niet goed gebruik kon maken van de diensten (19-04 tm 10-05) zojuist de kosten vergoed! Dit wordt automatisch verrekend met je factuur van juni. Als je nog vragen hebt stel ze dan gerust, ik zit voor je klaar!
Top. Bedankt voor de goede service.

Reageer