Beantwoord

Modum Draytek 2132F - multicasting

  • 25 October 2018
  • 4 reacties
  • 524 Bekeken

Voor een Heos soundbar krijg ik vanuit Denon te horen dat ik de Multicasting in het modem moet enabelen. Maar deze staan niet opgenomen in de settings van het modem. Is er iemand die een soort van workaround weet? Heel graag!! Nu wordt het geluid van de soundbar vaak onderbroken; heel irritant.
icon

Beste antwoord door Brian 30 October 2018, 13:59

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hi Andries, is het inmiddels gelukt? Je vindt de Multicast functie terug onder 'Applications' en dan 'IGMP'. Hier kan de je de multicast instellingen aanpassen. Ik durf alleen niet met 100% zekerheid te zeggen of deze functie ook beschikbaar is met een user log-in maar zeker de moeite waard om nog even te bekijken! 😉
Ha Brian! Het is helaas niet gelukt. Ik kan idd niet bij deze settings. Het stukje “IGMP” ontbreekt. Naar ik begreep van de helpdesk van Tmobile is dit “dichtgezet” voor simpele gebruikers als ik. Is er een manier om hier omheen te werken?

thanks!!
Reputatie 7
Hi Andries, ai ik was er al bang voor. In dat geval zou je een eigen modem aan kunnen sluiten zodat je meer mogelijkheden tot je beschikking hebt 🙂
Ha Brian, Dank je wel! Waarschijnlijk is dit dan de beste optie, Ik ga d'r mee bezig; kijken of ik mezelf verbazen kan...:).

Reageer