Beantwoord

monteur gewenst guidion

  • 13 October 2020
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

Gisteren heeft de monteur niet veel kunnen betekenen voor mij in segbroek . Alles kon niet gecontroleerd worden door een storing! Nieuwe aansluiting. Wil toch zsm een nieuwe afspraak voor check van wifi omdat de extra wifi punt niets doet. Heel vervelend als je alles zelf moet instellen

icon

Beste antwoord door Demi van Odido 15 October 2020, 11:46

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Goedemorgen @Rob2508,

Webcare kan dit voor je inschieten. Ze lezen mee en reageren vanzelf in deze thread.

Ondertussen is het altijd sneller om het zelf te proberen. Hier is een mooi topic voor. En natuurlijk denken we op deze community graag met je mee, zodat je zo snel mogelijk een optimaal wifi hebt.

Als het tijdens de storing is aangesloten kan het geen kwaad om zowel de router en het wifi point even van het stroom af te halen en dan eerst de router op te starten en daarna het wifi point op te starten. Soms pakt een wifi point dat niet lekker op na een storing.

Leuk zo’n topic maar helaas kom er niet uit. Graag doen wat je zegt en pas weggaan als alles werkt!!! 

Reputatie 7
Badge +4

Waar kom je precies niet uit? Ik ben geen webcare. Slechts een medeklant die jou probeert te helpen, zodat je mogelijk sneller online bent, dan dat je zou moeten wachten op een monteur.

Dus denk graag mee, maar dan heb ik meer informatie nodig. Natuurlijk kun je ook wachten op de webcare. Geen probleem.

beste TAVL, het modem wat gisteren is geïnstalleerd, correspondeert niet met het extra wifi punt wat ook in het thuis pakket zat. Meerdere malen geprobeerd aan/uit resetten. Modem en wifi punt 3 - 4 mtr uit elkaar proberen te linken zonder resultaat. Helaas nog andere ideeën? ander bijkomende factor is dat we hier nu in segbroek een ander probleem is, welke geen idee.

Reputatie 7
Badge +8

Hoi @Rob2508,

Goed nieuws! Ik zie dat er nog een monteursbezoek op de planning staat. Als het goed is, word je morgen gebeld door Guidion voor het maken van een nieuwe afspraak. Zij gaan alles volledig en werkend bij jou installeren. In jouw modem komt momenteel nog geen data door, vandaar dat het extra Wifi punt hier niet mee correspondeert. Ik raad je aan om vandaag zelf contact op te nemen met Guidion via 088 - 200 0151, dan kunnen ze direct een nieuwe afspraak met je maken.

Geen zorgen, het komt helemaal in orde!

Groetjes,

Demi

 

Reageer