Beantwoord

Monteur T-mobile Thuis

  • 13 April 2019
  • 5 reacties
  • 616 Bekeken

Hallo,
ik heb mijn installtiepakket ontvangen voor T-mobile Thuis. Alleen kom ik er niet uit hoe ik de modem op de wandcontactdoos moet aansluiten, omdat deze open ligt.

ik heb hierover al eerder een vraag over gesteld en werd mij verteld dat een monteur van T-mobile dit wel kon oplossen.

Hoe kan ik een monteur regelen via T-mobile die de modem goed kan aansluiten op de wandcontactdoos, want ik heb een aantal jaar geleden Tele2 internet vanaf dezelfde aansluitpunt, maar toen was de internet niet stabiel en ik hoop dat het nu wel goed gaat.

Hieronder een foto van de wandcontactdoos:

icon

Beste antwoord door Marcel MCi 14 April 2019, 09:02

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo,

Je kan de verbinding in principe makkelijk zelf aansluiten. Je kan de 2 draadjes met de groene omhulsel (zwart en blank) op je aansluitblokje monteren. (1e aderpaar) Mocht het wan-lampje na enige tijd niet gaan knipperen, kan je de wit en blanke draadjes aansluiten. (2e aderpaar) om te kijken of die het doen.
De andere gekleurde draden zijn niet van toepassing.

Zie afbeelding



Mvg. Marcel
Reputatie 7
Badge +4
Mooie post. In feite is het prima zelf te doen. Ik kan mij voorstellen dat niet iedereen dit zelf wil of kan. Webcare kan ondersteunen door een monteur te regelen. Zij kijken mee op dit forum en reageren vanzelf.

Wil je na bovenstaande nog steeds een monteur? Of wil je eerste zelf proberen aan te sluiten? Wellicht heb je dit al gedaan. Is het goed gegaan en werkt het?

Hoor graag van je.
Hallo,

Het is me gelukt. Wat Marcel zei heeft geholpen en is prima zelf te doen en internet doet het nu. Dank je wel voor de hulp!!!
Reputatie 7
Badge +4
Top. Veel plezier met T-Mobile Thuis.

Laat het gerust weten als je nog ergens tegenaan loopt.
Reputatie 7
Hi @Outlaw2die4, van harte welkom bij T-Mobile Thuis en top om te horen dat het gelukt is met de tips van @Marcel MCi! Als je nog andere vragen hebt stel ze dan gerust en neem zeker een kijkje op onze Community 😉

Reageer