Beantwoord

Multiplayer weggevallen bij Xbox 360 en One

  • 4 January 2018
  • 2 reacties
  • 243 Bekeken

Een tijdje geleden (begin december 2017) hadden wij geen internetverbinding, dit is toen netjes opgelost door de klantenservice. Ook werd er toen vermeld dat we als we op een ander kanaal zouden worden gezet ons internetverbinding sneller en beter zou zijn. Dit laten doen aangezien zoonlief graag online speelt met zijn xbox 360 en One. Maar sinds dit is gebeurd is online spelen niet meer mogelijk. Wel hebben de Xboxen interetverbinding, laatst nog spellen gedownload en we kunnen gewoon netflix kijken, maar online spelen kan niet meer. Ik heb wat gelezen over UPnP en dat het iets met IP-adressen te maken kan hebben, maar ik ben geen wizzkid dus heb daar niet echt veel verstand van, hulp zou handig zijn. Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door SoeshielB 8 January 2018, 14:45

Bekijk origineel

2 reacties

Hi Elwin,

Dat is ook niet leuk gamen voor je zoon, aangezien hij graag online speelt. Het is erg vreemd dat de consoles niet meer online kunnen. Is dit ineens op alle twee consoles zo? Wellicht is het een idee om de consoles helemaal opnieuw aan te melden op het wifi netwerk. Een persoonlijke tip die ik je wil geven; sluit de consoles bekabeld aan op het modem als het mogelijk is, je zal dan een veel stabielere verbinding ervaren. Vaak is het zo dat je een abonnement moet hebben voor multiplayer, is deze nog wel actief? Succes met de tips! Laat je even weten of het is gelukt?

Groetjes,
Soeshiel
Reputatie 1
Dit probleem heb ik ook gehad kijk even of er wel of geen UpnP verbinding heeft zo niet ga in je router en zet deze op: AAN, kijk ook even welke firewall je hebt (dit kan een van de grote problemen zijn) verder als je WIFI via de Xbox hebt raad ik je aan om NIET meer als 3 meter van de router verwijderd te zijn (op zich heeft wifi via de xbox een best sterke verbinden)

Hoop dat dit je verder helpt

Reageer