Na iedere vraag bij helpdesk over verbindingsproblemen mail met ticketnummer en: "Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt."

  • 8 november 2019
  • 1 reactie
  • 154 Bekeken

Reputatie 1

Contact gehad met “service”desk over slechte glasvezel verbinding, blijk een kruisverbinding te zijn(?) ik ben willekeurig verbonden met iets, maar met de router uit meet TM nog steeds een signaal op mijn adres.

Eerst krijg ik na een paar dagen bericht:Beste klant, Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost! niet dus!

Meteen daarop weer een nieuwe ticket voor weer eens 10 dagen.

Er hoeft maar iemand even een verbinding recht te zetten, moet dat nou weken duren?


1 reactie

Reputatie 1

Er werd communicatie beloofd over de voortgang, maar blijkens de afwezigheid daarvan neem ik aan dat er nog niets aan gedaan is!!:rage:

Wellicht wordt het tijd om eerst eens de T-mobile thuis rekeningen te gaan storneren, wegens het niet leveren van betaalde diensten  

Reageer