Kruisverbinding

  • 8 November 2019
  • 3 reacties
  • 245 Bekeken

Reputatie 1

Contact gehad met “service”desk over slechte glasvezel verbinding, blijk een kruisverbinding te zijn(?) ik ben willekeurig verbonden met iets, maar met de router uit meet TM nog steeds een signaal op mijn adres.

Eerst krijg ik na een paar dagen bericht:Beste klant, Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost! niet dus!

Meteen daarop weer een nieuwe ticket voor weer eens 10 dagen.

Er hoeft maar iemand even een verbinding recht te zetten, moet dat nou weken duren?


3 reacties

Reputatie 1

Er werd communicatie beloofd over de voortgang, maar blijkens de afwezigheid daarvan neem ik aan dat er nog niets aan gedaan is!!:rage:

Wellicht wordt het tijd om eerst eens de T-mobile thuis rekeningen te gaan storneren, wegens het niet leveren van betaalde diensten  

Reputatie 1

Probleem snelheid 750 Mb internet maximaal 200 Mb --> NOG NIET OPGELOST!

  • inmiddels alle apparatuur is vervangen door TM, meting op het netwerk is gedaan door netwerkbeheerder; snelheid OK.
  • er blijkt een “kruisverbinding te zijn”, als ik mijn modem/router uitzet, meten ze toch signaal (???) __> “we gaan het doorzetten naar de technische dienst” Die doen er ook niets mee. 
  • Na weer ruim 10 dagen wachten (‘het is momenteel erg druk) is er NOG STEEDS NIETS VERANDERD
  • wanneer gaat T-Mobile zijn beloften eens inlossen? (“we gaan er mee aan de slag”, “we gaan het voor u in orde maken”, “we zullen u op de hoogte houden van de acties” en meer van deze loze beloften.
  • Echt heel slechte service! ```

 

Reputatie 4

Hi @Scrat69, ik wil je graag helpen! Wil je mij een privébericht (klik op mijn foto) sturen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Hiermee mag ik in je gegevens neuzen. Ik kan het niet garanderen, maar ik wil mijn best voor je hebben gedaan om dit proces te versnellen. Ik zie je bericht graag tegemoet!

Reageer