Beantwoord

nas niet meer te benaderen op t-mobile netwerk

  • 21 July 2019
  • 3 reacties
  • 627 Bekeken

Hoi,

Ik heb al een tijdje een Synology NAS thuis staan, dit heeft altijd goed gewerkt.
sinds een aantal dagen kan ik vanaf mijn mobiele telefoon op het 4G netwerk niet meer bij mijn nas komen.
ik heb T-mobile thuis.
vanaf het 4G netwerk van T-Mobile krijg ik een timeout als ik mijn NAS probeer te benaderen (dit vanaf meerdere telefoons geprobeerd)
op het moment dat ik een tracert doe vanaf het 4G netwerk van T-Mobile krijg ik een timeout, echter als ik dit probeer vanaf het KPN of Vodafone 4G netwerk werkt het wel. er lijkt iets in de routering intern bij tmobile niet goed te gaan (Tmobile mobiel -> Tmobile thuis)

Router en nas blokkeren dit niet, lijkt iets in het netwerk niet goed te gaan.
icon

Beste antwoord door Brian 24 July 2019, 15:39

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 6
zie https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/problemen-na-onderhoud-afgelopen-nacht-313456
Tmobile geeft aan, als het 4G op je telefoon werkt is het working as intended. geven geen ondersteuning op apparatuur thuis.
echter is dit tijdens het verkoopgesprek aangegeven dat dit wel kan, als dit probleem niet wordt opgelost zeg ik mijn abbonement op.
Reputatie 7
Hi @joostvopdn, toevallig kwam ik je bericht in dit topic eerder tegen en ik heb daar gereageerd. Ik stel voor dat we daar verder gaan, dan kan ik de meldingen bij elkaar houden.