Beantwoord

NAT open huawei

  • 11 February 2019
  • 2 reacties
  • 147 Bekeken

Reputatie 2
Dit is de zoveelste topic, heb de hoop opgegeven om de mijn netgear router als hoofd gebruiken.. dan maar de modem gebruiken, daar heb ik poorten open gegooid (behalve poort 500) , maar krijg nog steeds nat typ gemiddeld en de UPnP is volgens mij niet te vinden op het modem, wat ook belangrijk schijnt te zijn. kan iemand mij wederom helpen, begin mij langzamerhand te irriteren aan het modem. Heb alles gedaan wat er op het topic te vinden is hier
icon

Beste antwoord door Brian 15 February 2019, 15:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hi @Milado, je kan beter in één topic blijven, dan krijg je sneller antwoord (daarnaast is het tegen de huisregels om meerdere topics te 'spammen' met dezelfde vraag 😉 ).

Wat je vraag betreft, zo te zien wil het niet lukken om de Netgear achter de Huawei te zetten maar je kan eventueel de Netgear ook rechtstreeks op de Media Converter aansluiten. @Hidden.nld heeft hier een mooi stap-voor-stap topic voor geschreven!
Reputatie 2
Ik neem aan voor een ps4 of Xbox dat je je met type open wilt hebben?
Ga naar de instellingen van je ps4 of Xbox, kijk welke ip het apparaat heeft. Vervolgens naar DMZ en vul daar het ip adres in. Huppa en open is het 🙂

Reageer