Beantwoord

Nat type 2

  • 19 June 2018
  • 1 reactie
  • 702 Bekeken

Hallo ik heb een vraag over mijn nat type mijn nat type staat nu op type 2 moderate weet iemand hoe ik het naar open krijg moderate gamed niet zo lekker en paar van mijn vrienden hebben type 3 (strict) waardoor ik niet met ze kan spelen ik kan ook niet zelf in mijn modem inloggen want User User of Admin Admin werken niet bij mij bij het inloggen weet iemand andere oplossingen waardoor ik mijn nat type open krijg Av bedankt!
icon

Beste antwoord door Brian 27 June 2018, 14:21

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi Jensve19, excuses voor de late reactie! Nat type 2 is prima om mee te gamen en is eigenlijk de 'standaard'. Nat type 1 is in veel gevallen niet mogelijk. Wat je eventueel wel kan doen is handmatig je poorten open zetten. De stappen hiervoor vind je op Port Forward. Het probleem is in dit geval het NAT type 3 van je vrienden, dit veroorzaakt namelijk wél problemen, voornamelijk met het maken van een party en voicechat weet ik uit ervaring 🙂 Ook zij kunnen de stappen op Port Forward volgen zodat jullie allemaal gebruik maken van Type 2 en zonder problemen samen kunnen gamen!

Reageer