Beantwoord

Nat type openen PC voor game

  • 5 March 2017
  • 8 reacties
  • 5975 Bekeken

Mijn zoon wil call of duty infinity spelen zombie mode online op de pc als deze opstart staat er nat type moderate hoe krijg ik deze op de pc nat type op open gezet
Heb UPNP open gezet in het modem en dit werkt ook niet.
Moet ik soms nog iets in het modem veranderen of in de virusscanner norton in de Firewall.
Alle hulp is welkom
icon

Beste antwoord door Pieter_B 29 March 2017, 15:59

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Hey acleenders!

Waarschijnlijk moet je een aantal poorten forwarden, welke dit zijn weet ik niet precies. In een ander topic staat precies beschreven hoe je dit kunt instellen. Kijk daarvoor op deze pagina. Laat je mij nog even weten of het lukt?
Reputatie 7
Badge +3
Kijk even of je iets met deze info kunt
REF 1: https://www.youtube.com/watch?v=d89fIKm3qF0
REF 2: https://community.callofduty.com/t5/Call-of-Duty-Infinite-Warfare/How-to-open-NAT-type-for-IW-PC/td-p/10070932

Als je niet goed weet waar dat allemaal over gaat, zou ik voorstellen om niet teveel aan te passen.

Veel problemen binnen Windows en netwerken liggen vaak bij de Firewall, daar zou ik eerst eens naar kijken.
Ik heb geen Windows (meer) en ik heb ook dit spel niet, dus daar stopt het voor mij dan ook.
Reputatie 5
Hi.

Nat type: Moderate, is perfect voor online gaming.

Zelf ben ik een gamer, en draai zelfs moderate.

Je moet je zorgen maken als het strict is, maar nu is er niks aan de hand hoor.
Als je niet online kan komen in een match zijn er geen spelers online of hebben spelers niet de zelfde connectie snelheid.

Als er verdere vragen zijn, hoor ik het graag.

- Diego
Reputatie 3
Jammer dat je als Gamer de blijk geeft er niet veel verstand van te hebben.

NAT Type Open is perfect.

Open kan spelen met Strict, Moderate en Open;
Moderate kan alleen spelen met Strict en Moderate;
Strict kan alleen spelen tegen Strict.

Met Moderate en Strict zul je ALTIJD langer op zoek zijn naar medespelers.
test....
Reputatie 7
Testing, testing, 1 2 3... Is this thing even on?

Waar kunnen we je bij helpen, Roy? Ik heb jouw username even aangepast, want dit was jouw telefoonnummer. Houd er rekening mee dat dit een openbare community is en iedereen mee kan lezen. Mocht je een andere username willen, laat het ook weten!
Zou dit aangepast kunnen worden naar Royklo?
Reputatie 7
Done! Geen vraag verder...?

Reageer