Beantwoord

Net overgestapt naar T-Mobile thuis - elke dag een aantal minuten geen internet

  • 5 January 2020
  • 4 reacties
  • 206 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Op 3 januari is de monteur langsgekomen om internet aan te sluiten en tot nu toe hebben we elke dag een moment gehad van een aantal minuten geen internet, erg storend.

Als dit niet binnen een week verbeterd dan zal ik gebruik moeten maken van mijn 30 dagen bedenktijd en weer terug moeten gaan naar KPN waar we misschien wel meer betalen maar nooit dit probleem hadden.

Ik hoop dat dit kan worden opgelost.

ps. Het was erg verwarrend dat ik nu zowel een login heb voor My T-Mobile en My T-Mobile Thuis en ik alleen een topic kon starten met My T-Mobile account terwijl het om een T-Mobile Thuis probleem gaat.

icon

Beste antwoord door Piotr 7 January 2020, 14:43

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

@ixi_3d Welkom op het forum.

 

Allereerst weet ik niet waar je die 30 dagen bedenktijd vandaan haalt, maar die is er niet. Je hebt na het aanmelden 14 dagen bedenktijd.

 

De uitval, is dat iedere dag op hetzelfde tijdstip? Gebeurd dit via wifi of bedraad? Heb je glasvezel of DSL?

 

Dit is een klant helpt klant forum met ondersteuning vanuit T-Mobile. Een reactie van webcare kan 24/48 uur duren. De reacties gaan op volgorde van berichten.

Bedankt voor je reactie, ik heb glasvezel en tot nu toe gebeurd het uitvallen op verschillende momenten maar wanneer het gebeurd dan is het meteen de hele connectie, elk apparaat op de WiFi (en vaste aansluiting) heeft plotseling geen internet meer.

Reputatie 7
Badge +15

Heb je toevallig al eens de mediaconverter en modem voor even van het stroom gehaald en als je inlogt in de modem interface en dan in het menu bij systeemmonitor, zie je dan iets in de logboek?

Reputatie 7

Hey @ixi_3d,

Heeft de tip van @Waqqas geholpen? Ik help je hier graag verder mee! Wegvallende verbinding is altijd lastig om te achterhalen. Ik heb nog wat meer informatie nodig. Enkele belangrijke checks die we nu moeten doen: 

  1. -Als het wegvalt, kun je dan direct controleren of de TV/Wifi en bekabeld internet tegelijk wegvallen of gaat het slechts om 1 dienst?

  2. -Op het moment van wegvallen, welke lampjes branden dan op het modem?

  3. -Hoe lang duurt het wegvallen en is er een actie nodig om het te herstellen of gaat dit vanzelf?

  4. -Kun je drie momenten (datum/tijd) noteren dat alle diensten zijn weggevallen?

Ik hoor graag je bevindingen op deze vragen, zodat we een leidraad hebben voor de oplossing!

Reageer