Beantwoord

Netwerkprobleem buitenshuis: verlaagde snelheid internet

  • 25 December 2017
  • 2 reacties
  • 211 Bekeken

Reputatie 1
Hoi,
Ik ben nu net 2 weken klant bij T-mobile thuis maar ervaar sinds vorige weem vrijdag problemen met tv en internet. Onze internetsnelheid is van de ene op da amdere dag van 20 mbs naar 4 mbs gegaan, hierdoor kan er dus geen tv gekeken worden. Sinds vandaag doet het hele intnernet het niet meer. Afgelopen vrijdag is de monteur geweest en die zei dat het zaterdag opgelost zou zijn alleen is het alleen maar erger geworden. Contact met de klantenservice gehad maar die kunnen (volgens hun) ook niks. Wat moet ik doen??!
icon

Beste antwoord door Sander 2 January 2018, 15:28

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Hoi Amaliah,

Zelfs na het bezoek van de monteur werkt het nog niet bij jou? Dat is niet fijn natuurlijk, zeker in deze tijd van het jaar. Ik ga het graag eens voor je na. Kun je mij jouw postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je IBAN in een privébericht doorsturen? Dan controleer ik de geschiedenis en geef je meteen een update!
Reputatie 7
Hoi Amaliah,

Bedankt voor de gegevens. Ik ben op zoek gegaan en heb de volgende update. Er lijkt inderdaad iets mis met de lijn van buiten. In eerste instantie hebben we onze eigen monteur aangestuurd om het modem te controleren. Die is in orde, maar het gaat buitenshuis fout. Daarom hebben wij nu de netwerkbeheerder aangestuurd. Zij zullen nu de lijn vanaf de wijkcentrale tot aan jouw adres controleren. Het kan dat zij hiervoor een afspraak met jou willen maken. Ze bellen dan met een anoniem nummer: neem vooral op!

Als blijkt dat er niet genoeg snelheid mogelijk is in het netwerk, zoals bij jou, dan zal de TV ook niet goed werken. Internetten kun je wel, maar met beperkte snelheid. Zodra wij meer weten van de netwerkbeheeder zullen we per e-mail contact opnemen. Nog even geduld: we werken eraan! We zullen je niet vergeten! 🙂

Reageer