Beantwoord

niet in loggen op rsg tiel magister

  • 26 January 2019
  • 2 reacties
  • 334 Bekeken

Beste lezer t- mobile ,
we hebben het geprobeerd maar geen reseltaat.
het werk echt niet op geen een pc ook de pc van onze ict'r kan ook niet inloggen op de rsg tiel magister via onze modem.
als ik de pc mee neem naar de buren kan ik het wel via onze modem niet stuur aub een monteur om er naar te kijken zo kan het niet dit duur nu al 3 weken.
En al 3 keer 45 minuten aan de lijn gezeten .
mvg pieter stam





Beste Pieter,
Er is gekeken waarom jullie 1 website niet kunnen bereiken. Voor zover wij kunnen zien werkt alles naar behoren.
Ontkoppel alle kabels van het modem, herstart het modem zonder kabels.
Als het modem weer helemaal is opgestart dan op LAN 1, 1 apparaat aansluiten en testen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Veronique
icon

Beste antwoord door Folkert 27 January 2019, 21:57

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Ze gaan geen monteurs sturen als jij 1 website niet kan bereiken. Als andere tmobile klanten daar ook geen verbinding mee kunnen krijgen zouden ze dit in hun centrale deel moeten oplossen. In het andere geval zit het toch ergens bij jou. Het is dan geen hardware probleem bij tmobile wat een monteur van hen kan fixen.
Reputatie 7
Badge +3
Beste Pieter,

Kun je de magister site helemaal niet bereiken? Of wel bereiken maar niet inloggen?

Zou je eens kunnen kijken of je de magister site kunt vinden via het nslookup commando in een command window? Zie https://youtu.be/UNJMZM-ltGg voor een demo.

Je kunt ook nog proberen de DNS instelling van jouw eigen pc te wijzigen en kijken of het dan lukt.

Ik heb even op mijn Linux pc de site opgezocht, tenminste ik denk dat het de juiste is:

nslookup rsglc.magister.netNon-authoritative answer:
Name: rsglc.magister.netAddress: 188.65.196.85


Het commando en wat je als response dient te krijgen is vetgedrukt.

Reageer