Beantwoord

Niet tevreden over mijn thuis abonnement!

  • 6 September 2019
  • 5 reacties
  • 689 Bekeken

Wij zijn pas overgestapt naar tmobile en ik heb er ontzettend veel spijt van!

Netflix zou gewoon te bekijken zijn maar werd niet bij verteld dat het niet via het kastje ging. Opnemen kon ook maar ik heb die optie helemaal niet. Programma gemist werkt heel beperkt en dan is ook nog eens mijn nummerherkenning verdwenen op de huistelefoon zodat ik nooit weet welke oproepen ik heb gemist.

Aangezien het abonnement niet aan mijn verwachting voldoet en de fout van de nummerherkenning bij tmobile ligt wil ik het liefst het abonnement ontbinden. Is dit mogelijk?
icon

Beste antwoord door Brian 13 September 2019, 13:33

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hi @Angelaatje1985, ik zie dat je inmiddels al in gesprek bent met één van mijn collega´s en ik heb er alle vertrouwen in dat jullier er uit gaan komen!

3 weken geleden is de monteur geweest om het thuispakket te installeren. Internet deed het na een bezoekje van KPN die iets met het glasvezel moest doen direct maar helaas tv heeft het nooit gedaan. Van alles hebben wij geprobeerd maar het tv kastje kan geen connectie krijgen. Bel dagelijks met tmobile en wordt aan het lijntje gehouden. Iedere keer krijg ik te horen dat zij hiermee bezig zijn en dat het bij de betreffende afdeling ligt. Vorige week is er weer een monteur langs geweest en heeft zelfs een andere modem , ander tv kastje en bekabeling geprobeerd maar niets hielp. Kreeg te horen dat er iets met het tv platform is. Deze aardige man heeft een spoedopdracht verzonden omdat wij al zo lang zonder tv zitten. Hij vertelde mij ook dat er geen storing in huis is en dat het probleem dus bij tmobile ligt! Tv kastje mist informatie waardoor hij geen connectie kan krijgen met de modem. Wij zijn nu weer bijna een week verder en zojuist heb ik weer gebeld met de helpdesk omdat ik maar niks hoor behalve dat ik geduld moet hebben. Sorry maar 3 weken na aansluiting nog het probleem niet hebben opgelost of überhaupt dat de desbetreffende afdeling iets van zich laat horen vind ik echt schandalig. Ik word niet serieus genomen en word aan het lijntje gehouden 

 

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Germaine82, welkom op de Community! Goed dat je dit aangeeft, hier gaan we mee aan de slag. Wel wil ik je er nog op wijzen dat we volgens de huisregels van onze Community te werk gaan: probeer alsjeblieft niet dubbele posts te maken met dezelfde strekking, thanks! 😊 Zo houden we het overzichtelijk en kunnen we je nóg sneller helpen. Ik pak het verder met je op in je eigen topic: Al 3 weken zonder tv aansluiting

We spreken elkaar daar verder, sorry dat je dit overkomen is en je al zolang wacht. Het wordt wel serieus genomen, dat beloof ik! ❤️

Reputatie 1

Wij zijn al jaren lid van de club. Voorheen T Mobile nu Odido. Nu zijn wij verhuisd van Dordrecht naar Hellevoetsluis. Ineens moesten wij een nieuw abonnement afsluiten. En werden we ineens nieuwe klant. Destijds waren we minimale kosten kwijt. Straks betalen we de volle mep. Als de kortingsperiode voorbij is. 100 euro per maand. 

Als dit niet aangepast kan worden zijn wij weg.

Reputatie 7
Badge +14

hoi @MarcelAstrid1012 

Je reageert in een topic van een ander lid welke 3 jaar geleden is beantwoord. Voor een nieuwe vraag kun je beter een eigen topic maken. Zet daar dan ook wat meer details in zoals, is/was het DSL of glasvezel, snelheid , TV etc. want 100 euro klinkt erg fors!

Reageer