Beantwoord

Nieuw abonnement aansluitdatum

  • 17 March 2019
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

Voor ons nieuwbouwhuis wil ik alvast het all-in pakket van T-Mobile bestellen, en die laten ingaan per 15 mei, maar ik zag bij het bestellen helaas geen optie om dit in te vullen. Is het mogelijk om dat nu al te regelen, of moet ik wachten tot 15 mei?

alvast bedankt

Martijn
icon

Beste antwoord door Piotr 19 March 2019, 14:58

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hey @rtasma,

Tof dat je T-Mobile Thuis gaat nemen! 🎇 Als het goed is kun je bij stap 2 een gewenste aansluitdatum kiezen. Daar kun je vervolgens 15 mei aanklikken. Mocht dat niet het geval zijn, dan kan het zijn dat de glasvezel aansluiting nog niet gereed is op jouw adres. Je hoeft in ieder geval niet tot 15 mei te wachten met bestellen. 😄
Ok, ik heb het nogmaals geprobeerd, maar ik kan geen datum opgeven. De glasvezelkabel is nog niet aangesloten, we krijgen pas op 15 mei de sleutel. Als ik nu accepteer, gaat mijn abonnement dan pas in op 15 mei of nu al?
Reputatie 7
Hi @rtasma, dat is gek, is het mogelijk om een screenshot te delen van wat je ziet? Normaal gesproken zou je namelijk een " kalender" moeten zijn waarop je een datum kan kiezen. Anders weten we namelijk niet wanneer we je aan kunnen sluiten 😉

Reageer