Beantwoord

Nieuw extern IP nummer gekregen, benaderen van T-mobile Thuis modem niet meer mogelijk!!

  • 29 July 2019
  • 2 reacties
  • 400 Bekeken

Sinds anderhalf jaar heb ik T-mobile thuis. Alles werkt prima, mijn IP-nummer was 1,5 jaar hetzelfde.
Afgelopen weekend zie ik dat plotseling mijn IP-nummer is gewijzigd. (Modem niet uit of los geweest.)
Ik heb een server draaien die ik extern wil benaderen.
Nadat alle DNS gegevens van de domeinnamen die op de server draaien zijn aangepast is de server niet meer bereikbaar vanaf de externe zijde van het modem.

d.w.z. met t-mobile abonnementen is alles niet meer bereikbaar.
Ik heb getest met mijn mobiele telefoon (t-mobile) en mijn 4G abonnement (t-mobile 097...).
Met KPN abonnementen, van mijn vrouw, mijn zoon en een kennis die thuis de sites opvragen, krijgen hun gewoon de websites. Probleem lijkt intern T-mobile te zijn.
Het pingen naar het externe nummer was met het oude nummer mogelijk, naar het nieuwe externe IP-nummer kan ik niet meer pingen.

Iemand een idee wat het probleem is of wat er veranderd is???
icon

Beste antwoord door tmoesel 29 July 2019, 14:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
zie https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/problemen-na-onderhoud-afgelopen-nacht-313456
Bedankt voor de info @tmoesel ik hoop dat @Brian en zijn team het snel oplossen.

Reageer