Beantwoord

Nieuw mail adres kan niet gebruikt worden

  • 25 september 2017
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Beste,

Ik gebruik sinds kort het nieuwe @t-mobilethuis.nl mail adres. Nu loop ik tegen het probleem aan, dat ik deze niet kan gebruiken om b.v. een account aan te maken.(zie attachment) Waarschijnlijk komt dit door het streepje in @t-mobilethuis.nl. Hebben jullie hier een oplossing voor?

m.v.g.
Douglas
icon

Beste antwoord door Marcel MCi 25 september 2017, 12:39

Het zou inderdaad goed kunnen dat sommige websites het streepje in de email-extensie niet pakken.
Over het algemeen is het handiger om een emailadres van b.v. gmail, outlook.com of hotmail te gebruiken.
Indien je het provider emailadres gebruikt moet je bij een provider wijziging alle email registraties wijzigen, wat erg bewerkelijk is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Het zou inderdaad goed kunnen dat sommige websites het streepje in de email-extensie niet pakken.
Over het algemeen is het handiger om een emailadres van b.v. gmail, outlook.com of hotmail te gebruiken.
Indien je het provider emailadres gebruikt moet je bij een provider wijziging alle email registraties wijzigen, wat erg bewerkelijk is.
Ja LOL, T-Mobile gaat ineens zijn mail adres wijzigen, nu kan ik deze niet wijzigen bij instanties waar ik het oude gebruikte. Gmail/Hotmail/live e.d. komt niet echt professioneel over.
Bedankt voor het reageren in ieder geval.

Reageer