Beantwoord

Nieuwe aansluiting, geen internetverbinding

  • 10 June 2019
  • 4 reacties
  • 434 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Beste T-Mobile,

Ik heb mijn nieuwe Zyxel modem met de DSL poort aangesloten op het ISRA punt in de meterkast (zie foto), maar krijg geen internetverbinding. Ik heb de stekker van de modem in en uit het stopcontact gehaald, de modem gereset en beide poorten van het ISRA punt geprobeerd, maar in geen enkel geval gaat het WAN lampje op de modem aan.

Ik heb reeds telefonisch contact met jullie gehad, en er is mij verteld dat de verbinding al sinds 31 mei actief zou moeten zijn. Ook is nu een afspraak met de monteur gemaakt, maar deze kan pas over 2 weken langs komen.

Kunnen jullie mij misschien via deze weg helpen?

Vriendelijke groet,
Roos
icon

Beste antwoord door Piotr 19 June 2019, 16:35

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Hi @mevlut01, ik wil je graag helpen. Check mijn reactie in jouw topic!
ik heb het ook zelf de probleem. afspraak gemaakt met monteur op 15 juli erg te lang dus tot 15 juli ik heb geen internet thuis bedankt T-Mobile.
ik had Telfort internet alle aansluiting nooit niets veranderd moet goed zijn. ik heb twee aansluiting eentje in kelder andere in woonkamer. ik heb het beide geprobeerd. ik denk dat kpn heeft vergeten te zijn lijn openen.
Reputatie 7
Hey @Roos4,

Ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt! Nu zie ik dat komende week één van onze monteurs je te hulp komt schieten. Jammer genoeg kunnen we dit probleem niet op afstand voor je oplossen. Gelukkig dat hulp aanstaande is. En sorry voor het ongemak! Laat je ons weten hoe het bezoek is verlopen?

Reageer