Beantwoord

Nieuwe aansluiting, maar de tv doet het nog niet

  • 2 August 2019
  • 4 reacties
  • 361 Bekeken

Vandaag is T-Mobile thuis bij me aangesloten. Internet doet het, dat is heel fijn. De monteur kreeg de tv niet aan de praat. Hij zei dat het een bekende storing was en dat ik later op de dag nog een keer de stroom eraf en weer erop en dan zou alles het doen. Dat heb ik 3x geprobeerd. Daarna de helpdesk gebeld. Daar wordt gezegd dat ik binnen 3 werkdagen (!) tv heb. Slechte communicatie.
via de mail kreeg ik wel de bevestiging dat ik vanaf vandaag klant ben en ga betalen. Dat vind ik niet zo netjes.
icon

Beste antwoord door jibbewillem 3 August 2019, 10:07

Bekijk origineel

4 reacties

Goedemorgen @Sandraha en welkom Thuis bij T-Mobile!

Dit is inderdaad niet netjes. Heb je de stroom van alleen de tv box afgehaald of ook van het modem (deze zit in de meterkast, waarschijnlijk de Zyxel)? Het stappenplan is als volgt:

Stroom van de tv box halen
Stroom van het modem (Zyxel) halen
Minuutje of 2 wachten
Stroom weer op het modem zetten
Minuutje of 5 wachten
Stroom weer op de tv box zetten

Met deze procedure zou je beeld moeten krijgen. Als dit niet direct helpt dan zul je inderdaad die paar dagen moeten wachten en iedere dag even bovenstaande procedure uitvoeren.
Reputatie 7
Hi @Sandraha, geen zorgen, we gaan dit op afstand voor je oplossen! Zodra we dit hebben gedaan ontvang je hier een bevestiging van per e-mail. Stuur mij even een bericht zodra je TV het weer doet, dan vergoed ik graag de kosten voor de periode waarin je geen gebruik hebt kunnen maken van de TV!
Ik ben niet iedere dag gaan proberen, maar heb afgewacht. Opeens deed de tv het, geen mail gehad, niet steeds de stekker uit de modem gehaald (wel uit het tvkastje, zodat die opnieuw ging proberen contact te maken). Dus beide oplossingen hebben niet geholpen.
Nogmaals, kan gebeuren, maar communiceer daar dan helder over. En laat mn abonnement een paar dagen later ingaan 😉
Reputatie 7
Hey @Sandraha,

Top om te horen dat het nu wél probleemloos werkt! Ik heb zojuist een vergoeding ingediend voor de storingsperiode. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op je aankomende factuur. Heb je nog vragen dan weet je ons te vinden! 😉

Reageer