Beantwoord

Nieuwe internetsnelheid werkt niet

  • 4 April 2020
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Ik heb mijn abonnement aangepast nl nieuwe internetsnelheid. De wijziging zou direct doorgevoerd worden stond ergens op de site waar een overzicht van de aanbiedingen staan.

Heb nog steeds mijn oude snelheid 100, effectief ca 80. Ook na veelvuldig resetten van modem helaas nog geen resultaat na ca. 10 uur. Op de website staan ook geen tips. Iemand idee.

Anders zet laat ik de wijziging maar weer terugdraaien. 

icon

Beste antwoord door Brian 6 April 2020, 18:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hi @NijkerkHoefslag .je hebt nu 1000 Mbit genomen? Is het al actief in je T-Mobile thuis account?

Als je voor even de mediaconverter stroomloos haalt, dan zou het moeten werken. Test de snelheid met een laptop direct bekabeld op je modem met de Ookla speedtest app. Gebruik het beste een CAT6 internetkabel.

Reputatie 7

Hi @NijkerkHoefslag, je snelheid is op 03-04-2020 verhoogd naar 1 Gbit/s! Zoals @Waqqas al aangeeft kan je het beste de snelheid bekabeld testen, via Wifi zal je zelden de volledige snelheid halen. Komt de snelheid niet boven de 100 Mbit/s uit? Proberen dan te testen met een ander apparaat. Sommige (vooral wat oudere) apparaten hebben een netwerkkaart met een maximale snelheid van 100 Mbit/s.

Reageer