Beantwoord

Nog steeds geen aansluiting!!! Zou vandaag er zijn vóór 1800

  • 26 July 2019
  • 2 reacties
  • 225 Bekeken

vandaag zou de aansluiting van tmobile zijn. 1400 netjes de monteur. maar die kon niet veel doen want... geen signaal. Hij gebeld om 1415 met t-mobile om deze melding te maken. Nu na 1800 nog steeds niets!! Mobiel al 20 minuten im de wacht gestaan. Net 35! minuten in de wacht gestaan. Chat werkt niet is te druk.. Twitter reageert niet. Hoe in vredesnaam zijn jullie te bereiken zodat ik wel tv internet en telefoon werkend krijg. Zoals afgesproken
icon

Beste antwoord door Piotr 30 July 2019, 16:26

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
@Cdehaas Welkom op het forum.

Als er geen signaal is, kan dit vele oorzaken hebben. Ik neem aan, gezien er een monteur was, dat het om glasvezel gaat?

Dit is een klant helpt klant forum, met ondersteuning van T-Mobile. Een reactie van webcare duurt gemiddeld 24/48 uur, maar door drukte kan dit uitlopen.
Reputatie 7
Hey @Cdehaas, ik heb je gegevens er gelijk bij gepakt. Nu zie ik dat achter de schermen alles in gang is gezet om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen. De netwerkbeheerder is op de hoogte gesteld en zodra we meer weten, nemen we contact met je op. Oplossing is in ieder geval aanstaande!

Reageer