Beantwoord

Nog steeds geen internet.

  • 16 December 2018
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

Sinds gistermiddag is het al 1 ellende. En ik dacht gisteravond nog hoopvol: morgen doet alles het weer.
Nou mooi niet dus. Net wederom de stekker van de modem er uit gehad en nog werkt het niet.
Graag nu oplossen!!
icon

Beste antwoord door Brian 19 December 2018, 11:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
misschien kan je ee uit komen met de hulp uit deze pagina. https://thuisservice.t-mobile.nl/internet-en-email/wel-wifi-geen-internet/
Dankjewel. Maar het probleem ligt bij tmobile en niet bij mij. Al die stappen heb ik al doorlopen. Meerdere keren.
Reputatie 7
Hi rubio1234, afgelopen zaterdag heeft een aantal klanten inderdaad last gehad van een storing. Door het modem (en indien aanwezig, ook de zwarte media converter) voor tien seconden van de stroom te halen zal de verbinding zich herstellen. Doe dit als volgt: Haal de Media Convertor van de stroom, haal de netwerkkabel er uit, wacht tot er 3 lampjes branden en sluit deze dan weer aan op de modem. Eventueel een keer herhalen. Mocht dit het niet verhelpen stuur mij dan een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer, dan kijk ik meteen met je mee!

Reageer