nog steeds geen internet thuis

  • 4 September 2019
  • 0 reacties
  • 179 Bekeken

Even een vraagje,

bij t-mobile een internet thuis abonnement afgesloten. Er was een storing toen dat het pakket niet thuis gestuurd kon worden. Ik wist dat ik daarna druk zou worden en geen mogelijkheid zou hebben om een afspraak met een monteur te maken. Nu is de monteur zonder afspraak langs geweest, en was dus niet thuis. Probeer te bellen naar t-mobile, maar zoals altijd is de wachtrij langer dan gedacht, heel verassend. Denk je te kunnen mailen, is dat ook afgeschaft. een chatknop gevonden, is er geen medewerker beschikbaar. En na een hele avond bezig te zijn geweest om een bericht op het forum kwijt te kunnen heb ik hem nu eindelijk.

Wat is nu de vraag?
Wil heel erg graag alles terug sturen, zodat ik minder hoofdpijn heb, hoe ga ik dit doen???
Op my t-mobile staat zelfs nog: 'Je kunt binnenkort (vrijdag 26 juli 2019) genieten van T-Mobile Thuis.'
Er is wel gebeld, maar natuurlijk altijd op kantoortijden, en dan bel je terug en krijg je weer het bericht dat er een langere wachtrij is als verwacht (langer dan 15 minuten). Ik hoop echt via deze weg een teken van leven te krijgen van t-mobile.

groeten

This topic has been closed for comments