Beantwoord

Noreply mail - storing - online geen storing?

  • 19 September 2019
  • 3 reacties
  • 378 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik heb een mail ontvangen naar aanleiding van ons telefoontje dat we al sinds dinsdag geen internet verbinding meer hebben. Daar staat in dat het wel 10 dagen kan duren.... (Aan de telefoon werd overigens gezegd "een paar" dagen....)

"Beste Klant,

Je vraag/verzoek waarover we contact hebben gehad is bij ons in behandeling. Het kan meer dan 10 werkdagen duren tot je een antwoord ontvangt."

Er staat ook een ticketnummer in, maar ik ga deze gegevens niet via dit Forum delen dus ik zal moeten bellen. Echter zijn de wachttijden erg lang dus ik zou het fijn vinden om te kunnen (terug) mailen over een ticket. (prive). Waarom kan dat niet?

Ik zou graag meer informatie willen over wat nu precies het probleem is bij ons? Online staat namelijk dat op mijn adres geen storingen zijn.... ???
icon

Beste antwoord door Brian 1 October 2019, 10:38

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hi @JeMavdV, ik geef je graag meer duidelijkheid! Via My T-Mobile Thuis zie je daadwerkelijke storingen op het netwerk. Dus stel in jouw buurt is er een probleem op het netwerk dan zie je dit op My T-Mobile Thuis terug. Specifieke problemen met de verbinding op jouw adres zie je hier niet omdat dit geen "storing" is (overigens zie ik op de 20ste inmiddels wel een storing geregistreerd staan). Zie te zien ben je inmiddels weer online, mocht je nog problemen ervaren laat het dan zeker weten!

Beste Brian,

 

Wij hebben in deze afgelopen periode (2 weken geleden) vanaf dinsdagavond tm vrijdagmiddag geen tv kunnen kijken en de wifi niet kunnen gebruiken door een storing die we woensdagochtend bij jullie hebben gemeld. Ik had eigenlijk verwacht, en ik zie dat ook zo in jullie leveringsvoorwaarden staan, dat ik deze paar dagen vergoed zou krijgen. Ik zie echter geen vergoeding op mijn factuur voor het ontbreken van levering voor deze 3,5 dag.

Het feit dat jullie pas vrijdag een mail sturen dat er een storing is, doet niet af aan het feit dat die storing er eigenlijk dinsdag al was!

Ik ga ervan uit dat jullie aan jullie eigen voorwaarden willen voldoen door mij alsnog deze dagen vergoeden.

Met vriendelijk groet,

JeMavdV

Reputatie 7

Hey @JeMavdV,

Ik heb gelijk de vergoeding netjes voor je in orde gemaakt. Het bedrag wordt op de factuur van november in mindering gebracht. Sorry voor het ongemak! 

Reageer