Nu al 3 weken heb ik een probleem met mijn internet aansluiting. 2 keer is er een monteur zonder kennis langsgekomen, die elkaar ook nog eens tegenspreken.. Ik krijg steeds een DNS configuratie error. Soms moet ik de pagina wel 6 keer refreshen eer de het juiste iP adres geresolved wordt. Volgens de klantenservice heb ik een Huawei modem, maar ik heb een Zyxel. Sinds gisteren geeft mijn bijna lege mailbox aan dat die vol zou zijn. De helpdesk is vrijwel onbereikbaar. Terwijl ik dit intype is er een wachttijd van 30 minuten. Gisteren heb ik 40 minuten gewacht ( helaas langer dan u van ons gewend bent...pff echt niet)j. Nu dan de vraag. Via welk adres kan ik Tmobile bereiken om ze in gebreke te kunnen stellen, het abonnementsgeld van afgelopen maand terug te vorderen en verder betalingen op te schorten?
Beste antwoord door diangelorob
Bekijk origineel