Beantwoord

Onderhoud en storingen

  • 15 February 2019
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Kan ik voortaan vooraf op de hoogte worden gesteld van ondehoud? Nu lag hier sinds vannacht 03:04 het internet eruit. Ik moet er via het forum achter komen dat er onderhoud is geweest en dat ik dus alles zelf moet herstarten. Geen camera’s alarm etc beschikbaar. Erg vervelend.
icon

Beste antwoord door Piotr 19 February 2019, 10:17

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @jbroos,

Afgelopen nacht is er onderhoud gepleegd aan onze TV diensten. Normaliter zenden wij een e-mail uit voor gepland onderhoud, maar we ontvangen op dit moment signalen dat dit niet is gebeurd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We gaan dit tot op de bodem uitzoeken en er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen. Gepland onderhoud kun je ook altijd op onze Community vinden: https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-algemeen-490/is-er-een-storing-bij-t-mobile-thuis-op-internet-tv-of-vaste-telefonie-284385.

Waarom wordt er zo vroeg onderhoud gepleegd. Het was net over 12 dat de tv er mee stopte. Dat is niet wat jullie communiceren. onderhoud zou pas na 1u plaatsvinden.

Afgezien van de vraag of 1u 29 Juli wel 28 Juli is, zoals op de onderhoudspagina te lezen is bij t-mobile thuis.

Reputatie 7
Hey @T-Marnix,

Normaal gesproken ontvang je een e-mail wanneer er onderhoudswerkzaamheden zijn. Heb je ook een e-mailtje ontvangen hierover? Ik kan me voorstellen dat dit de nodige ongemakken met zich meebrengt wanneer het onaangekondigd gebeurd. Excuses hiervoor!