Beantwoord

Ondersteuning van moderators bij compensatie en ingediende klacht

  • 18 September 2019
  • 1 reactie
  • 288 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo beste T-Mobile moderators,

Ik heb een vraag waar jullie mij hopelijk mee kunnen helpen.

Ik ben al een aantal jaar een tevreden T-Mobile mobiel klant en sinds begin augustus ben ik van Ziggo over gestapt naar T-Mobile Thuis. Op de eerste plaats wil ik (nogmaals) benadrukken dat de medewerkers van T-Mobile Thuis mij keer op keer vriendelijk te woord hebben gestaan en hun uiterste best om mij te helpen.

Gedurende 5 weken heb ik de meest grote spijt van deze overstap gehad, niets dan ellende omdat ik geen wifi had (blijkbaar was er wel internet). U kunt nu wel zeggen “U had toch internet, dus wat is het probleem”. Het probleem zit ‘m in het feit dat bij mij thuis alles op wifi draait, van alle lampen tot aan de stekkers, de airco, de speakers, noem het maar op.

Maar goed, in die 5 weken tijd is er drie maal een monteur geweest, de eerste keer om de boel aan te sluiten, de tweede keer om de Fritz repeater te plaatsen en de derde keer om een nieuwe modem te plaatsen, nadat ik zelf aan heb moeten geven dat het Zyxel modem wellicht een zogenaamde maandagochtendproductie was.

De laatste keer (afgelopen zaterdag 14 september) heeft de monteur het nieuwe Zyxel modem geplaatst en gelukkig heb ik sindsdien een stabiel wifi, wat een zaligheid. Er was nog een klein probleem waarvan ik in eerste instantie dacht dat dit ook weer met T-Mobile te maken had, maar bij nader onderzoek denk ik toch dat dit probleem (gelukkig??) ergens anders ligt. Per saldo kun je denk ik dus wel de conclusie trekken dat ik geen wifi had door een (door T-Mobile Thuis geleverde) defecte modem.

T-Mobile Thuis is er als de kippen bij als het gaat om de facturen te incasseren, maar ik vraag mij af hoe het zit met compensatie van het betaalde abonnementsgeld in verband met het feit dat ik al die tijd geen gebruik heb kunnen maken van de diensten. Wat ik bovendien ook zeer teleurstellend vind, is dat tot op heden niemand van de T-Mobile Thuis organisatie heeft gereageerd op mijn 2 (per mail verzonden) klachten.

Ik ben uiteraard enorm opgelucht dat mijn huis weer “werkend” is maar de laatst genoemde punten steken bij mij nog wel.

Op dit moment kan ik mijn T-Mobile mobiele abonnement verlengen. Omdat ik zeer tevreden ben met mijn mobiele abonnement, zou ik dit het liefst doen, maar dit zal afhangen van hoe T-Mobile Thuis op deze laatste punten reageert, als zij überhaupt nog de intentie hebben om te gaan reageren.

Wellicht dat de moderators hier nog iets voor mij in kunnen betekenen?

Een vriendelijke groet,
Lilian Custers
icon

Beste antwoord door Brian 27 September 2019, 14:30

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @LilianC, oei dat is geen goede start! Fijn dat het uiteindelijk opgelost is, zo te lezen lijkt het er op dat er sprake was van een defecte modem. We hebben je e-mails niet ontvangen, waar heb je deze naar toe gestuurd? Normaal gesproken vergoeden we geen kosten bij Wifi problemen maar in dit geval maak ik graag een uitzondering! Ik heb zojuist de abonnementskosten voor je internet abonnement vergoed van 6 augustus tot en met 19 september. Deze verrekening zal je terug zien op je factuur voor oktober. Excuses voor de valse start Lilian en ik heb er alle vertrouwen in dat je vanaf nu zorgeloos van je abonnement kan genieten!

Reageer