Beantwoord

Ontvangen mediaconverter voor aansluiten eigen router

  • 23 January 2019
  • 5 reacties
  • 2032 Bekeken

Hallo Tmobile Thuis,

Ik ben al jaren klant bij eerst Vodafone en nu dus jullie. Ben enorm tevreden en altijd goed geholpen.

Ik heb op dit moment jullie draytek router aangesloten en daarachter mijn eigen veel "duurdere hyper moderne super deluxe" Netgear router draaien.

Nou heb ik alleen internet van jullie en dus geen telefonie of tv. Ik werk vanuit huis en ik heb helaas regelmatig dat de draytek de boel niet bij kan houden (veel connecties). Dus die wil ik er eigenlijk tussen uit.

Ik ben zelf handig genoeg om de instellingen te maken en de vlan in te stellen. Het enige wat ik niet heb is de mediaconverter die jullie nu standaard bij de huawei meeleveren. Nou snap ik ook dat ik die zelf voor een paar tientjes kan bestellen.

Maar ik vroeg me af of ik deze ook via jullie kan krijgen. In principe kan de in bruik leen zijnde draytek dan retour. Dus ruilen?

Ik doe dan natuurlijk afstand van verdere support/begeleiding. Ik red me al jaren prima haha
icon

Beste antwoord door Pieter_B 24 January 2019, 13:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Ben ik ook wel nieuwsgierig naar:
  1. Welke mediaconverter (merk en type) wordt er op dit moment gebruikt door de monteur?
  2. Welk Huawei modem (type) levert T-Mobile op dit moment bij een glasvezelabonnement?
  3. Welke TV-box (merk en type) levert T-Mobile op dit moment erbij als er ook TV wordt afgenomen?
Dank alvast voor de info!
Reputatie 7
Badge +3
@OndersteSteen

  1. CVT-3002_PLUS-DR
  2. Huawei HG659 met 2.4G & 5G Wifi
  3. Er zijn twee soorten, zonder opname de Entone Kamai en met opname de Entone Amulet

Reputatie 3
@Pieter_B : Dank!
Ik zag toevallig op tweakers een TP-Link Gigabit Ethernet Media Converter MC220L vlak bij mijn huis aangeboden voor 10 euro. Dus ik ben voorzien.
Reputatie 7
Thanks @Pieter_B! @Rcthans Is het gelukt met de Media Converter? 🙂

Reageer