Sinds we overgestapt zijn naar T-mobile hebben we last van uitvallend internet.
T-mobile Helpdesk zegt dat back-office claimt dat er een bridge tap in onze internet aansluiting zit, en dat dat de oorzaak van ons regelmatig uitvallend internet is. We zijn inmiddels twee monteurs verder, die beiden hebben geconstateerd dat de kabel rechtstreeks -dus zonder bridge tap- op het zogenaamde IS/RA punt (de ouderwets 4-pins telefoon aansluiting) aangesloten zit. De kabel die rechtstreeks aangesloten zit op de verdeelkast verderop in de straat. Geen ander aansluitpunt in de meterkast dus.
Maar bij T-mobile meten ze een bridge tap, en zodra dat woord valt trekt KPN ook de handen ervan af. Een bridge-tap is het probleem van de klant. Ook een onzichtbare. Dus we kunnen of zelf een monteur inhuren die achter de (betonnen) muur, of onder de vloer de illustere bridge tap verwijdert, maar eigenlijk beter maar overstappen van provider. Aldus Jasmin van de helpdesk van T-mobile.
Hiervoor trouwens met een ADSL verbinding van Tele-2 niet deze problemen gehad.
Wie weet er raad..?
Beste antwoord door Jason van Odido
Bekijk origineel