Beantwoord

Open Ports server Minecraft Draytek Vigor 2132 Series

  • 25 June 2019
  • 2 reacties
  • 344 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo allemaal, ik zag er een beetje op tegen om dat er best wat topics zijn hierover en ik er toch echt niet uit kom. Okay, Ik heb al wat topics gelezen hier en op andere forums en ben er nu al drie dagen mee bezig en ik snap er echt niks meer van, het zal me ook echt niet verassen dat ik me zelf een facepalm ga geven omdat het zo simpel opgelost kon worden.

Ik heb een minecraft modded server runnen op een andere pc. Hierbij heb ik alles gevolgd wat ik zou moeten doen.

Ik heb bij open ports de 25565 ingevuld voor beide TCP en UDP.


Hierbij heb ik het locale IP ingevuld van de pc waarop de server draait
Hierbij geven tools nog aan geen connectie te kunnen maken.
en kan ik met me andere pc wel via de local host adres in de server maar niet via de public.

Ik heb ook een static IP ingesteld op de pc waar de server draait.

Ook heb ik de 25565 poort toegelaten in de firewall op de pc waar de server draait. (ook zelfs geprobeerd heel de firewall uit te zetten)

Maar nog steeds geen succes

Het gekke is dat ik toen ik een router had via ziggo dat het gelijk was gelukt en had ik precies het zelfde gedaan zoals ik nu ook heb gedaan. (niet bedoelt als Ziggo is beter, ik ben erg blij met mijn thuis Abbo van t-mobile).

als er nog meer info nodig is zou ik het graag delen. Met het natuurlijk uitkijken met het delen van mijn IP adres waarbij straks mijn vrienden de server zullen joinen. Dit zou ik dan wel prive willen bespreken als die nodig zou zijn met het fixen van mijn probleem.

Ik zit op twitter met de naam daylightgraphy.

ps. Ik heb geen idee of ik in de goede sub forum zit.
icon

Beste antwoord door DDavey 25 June 2019, 16:25

Bekijk origineel

2 reacties

topic mag dicht. sorry voor het ongemak het is opgelost. het probleem? Ik heb werkelijk geen idee.
Reputatie 7
Badge +3
@DDavey

Opgelost is opgelost.
Er worden veelal geen topics gesloten, tenzij er een reden is.

Had je plaatje al even bekeken, maar kon ook zo even geen probleem vinden waarom het niet zou werken.

Suc7

Reageer