Beantwoord

Ouderlijk Toezicht optimaliseren

  • 19 February 2019
  • 2 reacties
  • 453 Bekeken

Dag,
Wij zijn pas overgestapt naat T-mobile.
Om het internet gebruik van de kinderen te beperken gebruik ik ouderlijk toezicht. Dit kan ingesteld worden in de Router HG659.
Nu ervaar ik een probleem, bij een tijdregel kan ik maar twee tijden aangeven per dag; vanaf en naar waartussen internet gebruikt kan worden. Graag zou ik willen zien dat ik meerdere keren per dag het internet aan/uit kan zetten. Kan dat? (bij vorige Fritzbox kon het per kwartier)
icon

Beste antwoord door MelisaTMT 21 February 2019, 17:16

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hi @JRomkes,

Goede vraag! Ik ben gelijk voor je op onderzoek uitgegaan. Dit is namelijk niet een optie die onze Klantenservice actief ondersteunt, maar ik denk natuurlijk graag met je mee! 😄 Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het mogelijk is om meerdere tijdstippen door te geven, maar ik zou het zelf ook wel gek vinden als ik geen optie zou zijn. Je geeft aan dat je bij een tijdregel maar twee tijden per dag aan kunt geven. Kun je geen extra tijdregel toevoegen? Mijn vermoeden is dat je dan ergens op 'New Time Rule' zou moeten kunnen klikken. Toen ik voor je aan het speurneuzen was heb ik nog een handige pagina gevonden. Hier wordt nog stap voor stap uitgelegd hoe je ouderlijk toezicht kunt reguleren. Ik hoop dat het hiermee lukt! Laat je het mij weten? Ik wacht in spanning af!
Hoi Melisa,
Dat is een goede tip, om een extra tijdregel te maken. Het is wel een extra stap maar wel een mogelijke oplossing.

Bedankt.

Reageer