Helaas moet ik constateren daar nu al een beetje spijt van te hebben.
Tot op heden heb ik nog geen internet, tv en bellen.
De installateur heeft zijn werk gedaan. Alles hangt. Het modem heeft internet. Alleen is er geen verbinding naar buiten.
Kortom:
Ik heb een goedwerkende glasvezel. Overstap van Telfort glasvezel naar T-Mobile glasvezel.
Alle lampjes modem branden .
Alleen is er nog iets op de lijn of in de router/modem configuratie.
Er hangt een Zyxel T50. Hier schenen volgens de monteur al wat problemen over bekend zijn.
Ik verwacht dat ik een prio 1 klant ben die zsm geholpen wordt.
Er staat een melding uit naar de backoffice zo wordt er gezegd.
En die hebben een werkvoorraad van enkele dagen.
Dit kan ik als nieuwe klant toch niet accepteren.
Dit had gisteren gewoon gelijk opgelost moeten worden door de backoffice ( technische dienst)
Ik neem aan dat deze mensen in deze 24 uurs economie toch ook in het weekend werken.
Graag vandaag nog oplossing en werkende internetverbinding.
Beste antwoord door Brian
Bekijk origineel