Beantwoord

Overstap - problemen modem en internetsnelheid

  • 1 November 2019
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Beste,

Gisteren zou eindelijk mijn T-Mobile verbinding worden geactiveerd.

Na een aantal maanden problemen met Telfort, zocht ik een nieuwe provider, waar ik na eerdere ervaring heb gekozen voor T-Mobile. De monteur was er op de juiste tijd, was vriendelijk en heeft het modem aangesloten.

Échter ging hij weg zonder werkende internetverbinding, blijkbaar een bekend probleem sinds de wijziging naar Duitsland (waarvan ik begrijp dat dit inmiddels is teruggezet). Na 1 tot 1,5 uur uiterlijk, zou hij het moeten doen en anders moest ik bellen. Na anderhalf uur gebeld, omdat ik nog geen internet heb. Desbetreffende persoon kan niets, wat mij sowieso al irriteert, en geeft enkel aan dat de technische dienst er mee bezig is, maar dit zou nog een aantal DAGEN kunnen duren… Ehm sorry? Niets anders dan op kunnen hangen…

Vannacht is er blijkbaar iets online gekomen en heb ik wel verbinding, zij het dat de maximale snelheid 10 Mbps is, terwijl ik 200 mbps heb besteld… Opnieuw gebeld. Verhaal opnieuw gedaan en de mevrouw geeft aan dat de melding nog open staat en ze er mee bezig zijn.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad en hoe dit is opgelost?

 

Bij voorbaat dank.

icon

Beste antwoord door Glassertje 1 November 2019, 09:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Goeiemorgen @Precisios 

 

Heb je de tips uit dit topic al geprobeerd?

 

Een reactie van webcare kan enkele dagen duren wegens drukte. Het gaat op volgorde, maar ze reageren wel.

Reputatie 7
Badge +1

Op dit moment zit ik reeds een aantal jaren tevreden bij T-Mobile thuis, ben nog een klant die mee verhuisd is na de overname van Vodafone thuis.

Zou ik op dit moment om welke reden dan ook een provider moeten kiezen, dan zou ik naar aanleiding van de horror verhalen op dit moment zeker niet voor T-Mobile kiezen.

Hoe raar dat bestaande en nieuwe klanten zoveel problemen hebben. In mijn 1e periode bij Vodafone / tmobile, had ik nergens last van. 
 

ook slecht dat het Tmobile dan geen reet interesseert dat er zo veel kritiek is. 

Reputatie 4

Hi @Precisios, heb je de tips van @Glassertje gecheckt? Laat het mij anders weten. Ik help je graag! 

Reageer