Beantwoord

overstapservice, huidige provider geen internet

  • 7 juni 2019
  • 2 reacties
  • 323 Bekeken

Goedenavond,

Dan maak je gebruik van de overstapservice en dan heb je je bestelling van je apparatuur nog niet binnen maar je huidige provider heeft wel alles al afgesloten.

Fijne overstap.

ik hoor graag wat jullie nu voor mij gaan doen.

Mvg,
Remco
icon

Beste antwoord door Glassertje 8 juni 2019, 19:25

Dit probleem komt nu alleen voor omdat er leveringsproblemen van de apparatuur was. Ze hadden dus nog even moeten wachten met het activeren van de nieuwe lijn. Schijnbaar loopt dat langs elkaar af. Nu dat apparatuur probleem is opgelost, zou het voor toekomstige klanten met overstapservice weer goed moeten gaan.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Hier ben ik dus ook bang voor...
Maar dat gaat NIET gebeuren is mij gegarandeerd: "oude verbinding wordt pas afgesloten als alles in orde is voor de nieuwe verbinding". GEGARANDEERD.
Ik heb hier specifiek over gebeld omdat ik twee weken geleden al een zeer slecht gevoel had over de hele procedure....
Reputatie 4
Badge +2
Dit probleem komt nu alleen voor omdat er leveringsproblemen van de apparatuur was. Ze hadden dus nog even moeten wachten met het activeren van de nieuwe lijn. Schijnbaar loopt dat langs elkaar af. Nu dat apparatuur probleem is opgelost, zou het voor toekomstige klanten met overstapservice weer goed moeten gaan.

Reageer