Beantwoord

Packet loss glasvezel

  • 30 November 2018
  • 1 reactie
  • 457 Bekeken

Ik heb al een paar maanden af en toe packet loss, maar de laatste tijd wordt het steeds erger.
Afgelopen avonden heb ik het ongeveer elke 2-3 minuten wel een keer. Vooral bij het gamen is dit heel vervelend:

Voorbeeldje van een ping log naar google.com.

Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Request timed out.
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Request timed out.
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=9ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Request timed out.
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
Reply from 172.217.168.238: bytes=32 time=8ms TTL=57
icon

Beste antwoord door Aelonius 30 November 2018, 03:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Hoi!

Ik ben géén expert op het gebied van T-Mobile Thuis, maar zou je ter aanvullende informatie even de volgende vragen kunnen beantwoorden? Dat maakt het makkelijker om oplossingen te vinden.

  1. Heb je het modem/router al eens opnieuw gestart om te kijken of het daar aan kan liggen?
  2. Heb je dit probleem de hele dag door of op bepaalde tijden?
  3. Bestaat dit probleem ook binnen je interne netwerk? Dit kan je even testen door een ping uit te zetten naar je modem/router
  4. Welke stappen heb je zelf genomen om het probleem op te zoeken?
Het is even handig om te kijken of het probleem niet binnen je eigen netwerk ligt, om zeker te weten dat wij jou goed kunnen helpen. Mocht dit niet het geval zijn, en ligt het probleem ook echt bij T-Mobile, dan zijn er zeker een hoop experts die jou kunnen helpen met het identificeren van het probleem.

Reageer