Beantwoord

Past T-mobile op deze aansluiting?

  • 19 August 2020
  • 7 reacties
  • 580 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties

Hi!!

 

Ik zit momenteel bij Ziggo, onderstaande aansluiting is de enige aansluiting die ik kan vinden in ons appartement.

 

Kan iemand mij helpen door te laten we of T-Mobile ook hier op past?

 

Dank is groot! 

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 August 2020, 18:48

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @lele43 

Deze aansluiting is bedoeld voor kabel internet waarvan T-Mobile geen gebruik maakt dus deze aansluiting heb je niet nodig.

Wat laat deze website je zien, wat is er beschikbaar? Of wat geeft de postcode check van T-Mobile aan?

https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Hi @Waqqas 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@lele43

Er is dus 100 mb DSL beschikbaar.

Kan je niks van dit ergens in de woonkamer, meterkast of ergens anders vinden?

Het kan ook gewoon een losse binnenkomende telefoonkabel zijn met de draden rood blauw oranje wit.

@Waqqas 

 

Nee echt niet, zo raar..

 

enige is dit nog

 

Zit wel in dezelfde muur als waar de tv hangt, geen idee waar die kabel heen gaat, gaat onder het laminaat door..

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@lele43 

De eerste is elektra en de andere foto is niet zo goed zichtbaar.

Een moderator kan een monteur voor je langssturen om het ISRA punt te vinden of de kabel, heb je al een abonnement afgesloten? Na het afsluiten wordt alles hopelijk geregeld.

Daar zou ik maar niet zomaar van uit gaan dat alles geregeld word, je zal zelf aan de bel moeten trekken en na de activatie als het echt niet lukt zal er eerst een T-Mobile (Guidion) monteur worden aangestuurd (installatie garantie) kan die het niet vinden moet het doorgezet worden naar KPNNetwerkNL die dan het ISRA punt moet gaan lokaliseren, al met al ben je dan al een paar weken onderweg.

Ik zou dus dat hele appartement op zijn kop zetten en kijken waar die ISRA is, meestal is het in een appartementen complex TYPE 3, degene met de varkenssnuit (4 gaten op platte doos) als er geen ISRA is en hij is illegaal verwijderd is de eigenaar aansprakelijk voor de kosten van het aanleggen van een nieuwe ISRA, meestal doet KPN er niet moeilijk over maar je bent vast gewaarschuwd.

 

P.S. Die stroomkabel zou ik maar eens opsporen, zit best gevaarlijk in elkaar en het is niet toegestaan dat er een kabel onder laminaat ligt, gebeurt er iets mee, zeg brand en de verzekering komt er achter word er niet uitgekeerd en als je eigenaar ben je dan zuur, ook als huurder trouwens.

@Doornekamp33 Dank voor je uitgebreide reactie! Ik ga er mee aan de slag

 

Reageer