Beantwoord

Ping verschil

  • 1 March 2018
  • 5 reacties
  • 833 Bekeken

Reputatie 2
Sinds gisteren T-Mobile Thuis 750/750 snelheid word mooi gehaald alleen zie ik een verschil in vergelijking met KPN. Bij KPN had ik een ping van 5ms en bij T-Mobile 11-14ms. Terwijl ik op andere forums zie dat de meeste een ping van 2 a 3ms hebben. Weet iemand hoe we de ping omlaag krijgen. Is overigens getest met kabel
icon

Beste antwoord door jan kelder 1 March 2018, 15:40

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Hey @Rens013,

En heb je ook andere apparaten (routers, switches) aangesloten op je modem tijdens het testen? Kun je alleen het apparaat bekabeld aansluiten waarmee je aan het gamen bent en dan vervolgens testen?
Reputatie 6
Even ter informatie:

Tmobile(voorheen vodafone glas distributie netwerk) is de enigste met een hogere ping (op een gezonde lijn) dan 5 MS, tijdens welk uur van de dag dan ook. Ik ben nu ook wel benieuwd waarom responsetijd over jullie DSLAM's zo hoog is, variërend tussen de 10 en de 14 MS hardware gemeten pings. Ik betaal Glasvezel geld tegen mijn zin in, en nu ik gebruik wil maken van Multiplay gaming is het maandbedrag in verhouding met de responsetijd uitgedrukt in ping, geen vooruitgang. Zit dit probleem in jullie Dslam, Glas/koper converter of modem?

Groet Robin?

Waar ping je naartoe dan?
Heb je wel eens gekeken waar de route langs loopt?
En je router thuis kan ook invloed hebben. In mijn geval b.v. met 4Gmodemrouter gekocht bij T-Mobile zo'n 28 ms, met eigen andere apparatuur 22 ms (getallen die speedtest.net afgeeft).
Reputatie 7
dsl-am denk niet dat dat gebruikt word op glasvezel.
Even ter informatie:

Tmobile(voorheen vodafone glas distributie netwerk) is de enigste met een hogere ping (op een gezonde lijn) dan 5 MS, tijdens welk uur van de dag dan ook. Ik ben nu ook wel benieuwd waarom responsetijd over jullie DSLAM's zo hoog is, variërend tussen de 10 en de 14 MS hardware gemeten pings. Ik betaal Glasvezel geld tegen mijn zin in, en nu ik gebruik wil maken van Multiplay gaming is het maandbedrag in verhouding met de responsetijd uitgedrukt in ping, geen vooruitgang. Zit dit probleem in jullie Dslam, Glas/koper converter of modem?

Groet Robin?
Reputatie 5
Een ping is een moment opname en verschild nog wel eens , zou mij er niet zo druk over maken .

Reageer