Beantwoord

Poorten openen voor je ps4

  • 8 March 2019
  • 3 reacties
  • 1306 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 6 reacties
Hallo,
Ik krijg om de half uur een foutmelding op mij ps4 met de code NW31281-5 en het enige oplossing is dat ik poorten moet openen op me router. (Try opening the following ports on your router, then let us know if it solved the problem.

TCP: 80, 443, 3478, 3479, 3480
UDP: 3478, 3479)
dit is de oplossing maar ik heb geen idee hoe dit moet zou iemand me kunnen helpen.

icon

Beste antwoord door Aelonius 9 March 2019, 00:16

Bekijk origineel

3 reacties

En trouwens me ps4 is in me zolder en me modem beneden dus heb ik een wifi versterker er tussen nu ik alle poorten aan heb staan heb ik steeds hetzelfde probleem ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Hallo,
Ik heb nu alle poorten geopend maar ik weet niet of ik het goed heb gedaan zou iemand me kunnen zeggen of het goed is ik heb alle tcp en udp codes erin gezet in een poorttoepassing?
Reputatie 4
Hoi!

Er is door @Pieter_B een heel handig topic gemaakt met verwijzingen en instructies voor het openen van poorten en andere instellingen. T-Mobile zal geen ondersteuning bieden voor het instellen van port forwarding, maar je mag het natuurlijk wel gewoon doorvoeren. Lees even het onderstaande topic door, daarmee zou je helemaal verder moeten komen!

https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-internet-492/informatief-dmz-vlan-nat-en-port-forwarding-wat-is-dat-nu-eigenlijk-306212

Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dit natuurlijk allemaal graag!

Reageer