Beantwoord

Port forwarding gefilterd | routing issue? | Huawei

  • 10 September 2019
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Ik heb port forwarding ingesteld op de Huawei. Dat werkt allemaal prima voor verschillende poorten -- als ik vanaf een willekeurige server ergens op het internet via die poorten reactie te krijgen, dan werkt dat uitstekend (ik probeer zowel HTTP als SSH, op default poorten, maar ook custom).

Behalve via mijn telefoon (ook T-Mobile). Welke poort ik ook probeer, vanaf mijn telefoon weigert er een verbinding opgezet te worden. Intern op het LAN werkt het allemaal prima, maar zodra ik van wifi af ga en via 4G probeer te verbinden, eindigt alles in een timeout (diverse apps, zowel HTTP als SSH).

Dit lijkt een routing issue te zijn tussen T-Mobile Mobiel en T-Mobile Thuis, of wordt hier actief gefilterd?
icon

Beste antwoord door Brian 16 September 2019, 15:27

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hi @edwin-8, ik vermoed dat het hier om een routing issue gaat, dit hebben we een tijdje terug ook gehad met een specifiek IP-reeks. Zou je mij een privébericht willen sturen met de tracroute en op welke IP reeks je zit? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer