Beantwoord

Prijs 750 Mb Glasvezel internet

  • 14 July 2018
  • 7 reacties
  • 700 Bekeken

Ik was bezig om het pakket van 750mb glasvezel internet te bestellen, waarbij werd aangegeven dat het €40,- per maand zou kosten. In de laatste stap moest ik alleen nog even de algemene voorwaarden accepteren, en gelukkig heb ik deze gelezen. Hier staat namelijk opeens in dat het €50,- per maand is!

Is dit een manier om mensen stiekem meer te laten betalen? Ik wil graag weten wat de daadwerkelijke tarieven zijn (graag ook van het 200mb pakket) en hoe ik het voor dat tarief kan krijgen (want met deze algemene voorwaarden ga ik uiteraard niet akkoord).

Ik hoor graag van u.
icon

Beste antwoord door Fitmacaroni 15 July 2018, 11:28

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Beste @Fitmacaroni ik vermoed dat in de voorwaarden de korting die je krijgt nog niet is berekend.
Bedankt @CrisTien. Ik heb nog even verder gezocht, en er blijkt een los document met de actievoorwaarden te zijn. Hierin is te lezen dat er een korting van €10,- geldig is voor de contractduur van één jaar.
Reputatie 7
Badge +14
Zoiets dacht ik al! 🤣👍🏻 Fijne zondag
Reputatie 7
Helemaal correct @Fitmacaroni

En na dat jaar kan je eventueel weer verlengen met mogelijk nieuwe kortingen! Ik hoop je snel te mogen verwelkomen bij T-Mobile Thuis. Want 750 Mbps voor € 40,-, dat vind je nergens anders!

Reputatie 3
Tot hoe lang loopt de actie 40 Euro per maand voor de eerste 12 maanden?
Reputatie 7
volgens mij is de korting doorlopend dus ook na 12 maanden.
Reputatie 7
Het klopt wat Hidden.nld zegt. Als je jouw contract verlengt, kan dit wel invloed hebben op de actieprijs. Maar naar die gevolgen kun je ons natuurlijk altijd vragen! Voor nu: geniet van jouw supersnelle snelheid 😃.

Reageer