Beantwoord

Prijs Premium Internet: korting niet verwerkt?!?

  • 26 July 2020
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

Hoi, 

We hebben twee mobiele T-Mobile met een unlimited abonnement, en de prijs zou dus euro 25 moeten zijn voor alleen internet (geen tv of vaste telefoon)

Ik zie echter dat bij mij T-Mobile thuis login dat de prijs op euro 40 staat en er geen korting is verwerkt van onze twee mobiele T-Mobile met een unlimited abonnementen.

Nu wordt het internet morgen pas aangesloten door Guidion, maar ik had verwacht dat de prijs voor het internet alleen euro 25 zou moeten zijn na verwerking van de korting ipv de huidige euro 40 die ik zie…

Gaat er iets verkeerd bij de administratie of wordt de korting voor Premium Internet pas zichtbaar nadat alles is aangesloten?!?

Alvast dank voor jullie hulp :) 

icon

Beste antwoord door Waqqas 26 July 2020, 11:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @fred999 

Voor je mobiele abonnementen heb je wel al klantvoordeel voordelen? Voor thuis is het inderdaad nog even wachten totdat alles actief is en werkt.

Je kunt internet premium wel alvast aanmelden voor klantvoordeel en dan zou er moeten staan dat je nog even moet wachten.

Mocht dat niet het geval zijn dan kan je eens kijken of het helpt om klantvoordeel te verwijderen en opnieuw toevoegen.

Reputatie 7

Hi @fred999 ,

 

Zoals @Waqqas aangeeft, wordt het Klantvoordeel pas actief wanneer jij helemaal opgeleverd bent en gebruik kunt maken van de verbinding. Mocht het al zover zijn en lijkt het Klantvoordeel nog niet te zijn doorgelopen, stuur mij dan een privébericht met je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer (IBAN). Dan zoek ik het verder voor je uit! 

Reageer