Beantwoord

Probleem met website t-mobile thuis

  • 23 July 2019
  • 1 reactie
  • 221 Bekeken

In mei kreeg ik een brief waarin stond dat ik mijn kortingen kwijt raakte. Ik kon dat verhelpen door mij opnieuw aan te melden. Dat deed ik helaas. Voor de mobiele telefoon werkte dat.Maar voor t-mobile thuis gedeeltelijk. Daarna kreeg ik een brief dat ik niets hoefde te doen. Dat heb ik ook niet meer met de gedachte dat het opgelost zou worden. Nu zit ik met het volgende probleem.

Zogenaamd kan ik mijn internetsnelheid verhogen op de t-mobile thuis site. Maar onder de knop klantvoordeel zie ik wel een groene activatie knop. Maar als ik die kies krijg ik als antwoord dat er een lopende bestelling is voor een hogere internetsnelheid????. Dit is nu al vanaf mei. Kan de website waarop ik een internet snelheid kan kiezen hersteld worden.

Jos
icon

Beste antwoord door TAVL 23 July 2019, 10:57

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @JPHA ,

Welkom op het forum. Ik zie dat je meerdere topics over hetzelfde probleem hebt geopend. DIt is niet de bedoeling en tegen de regels van het forum.

Er zijn problemen met klantvoordeel. Dit zou opgelost moeten zijn, maar het herstel van klantvoordeel bij klanten is nog in volle gang. Hierover kun je meer lezen in het betreffende topic. Dat wordt door webcare ook actief gemonitord, zodat je daar sneller geholpen wordt.