Goedemiddag,
Sinds kort zijn we na 12 jaar klant te zijn geweest bij Tele2, klant bij T-Mobile en in ons nieuwe huis hebben we glasvezel!
Helaas hebben we niet direct een hele positieve eerste indruk…
-Ik wilde graag de modem/router niet in de meterkast (ivm minder goed ontvangst), maar de monteur plaatste deze hier toch.
-Ik verwachtte dat we ook bekabeld internet kregen, in de papieren stond dat je tot 15 m. bekabeld zou krijgen van de monteur. Dit is helaas niet gebeurd.
-De Wifi-punt werkte na aansluiting niet meer en (ben er 8 uur mee bezig geweest!) is ook niet meer goedgekomen.
En helaas zagen we dat letterlijk 1 of enkele dagen na onze aanschaf er een actie was waarbij de 30 euro aansluitingskosten werden vergoed door T-Mobile.. Dat vonden we wel jammer.
Zelf hebben we dit zoveel mogelijk proberen op te lossen door de Wifi-punt te annuleren en binnenkort te retourneren en zelf een Acces Point te bestellen, we hebben een 15 meter UTP kabel besteld en we accepteren dat de modem/router in de meterkast staat. Maar vinden het ergens wel jammer.
Als we nu (want je mag geloof ik tot 14/15 dagen na aansluiting bij glasvezel nog annuleren las ik) zouden annuleren en opnieuw zouden afsluiten bij jullie, dan zouden we volgens mij alsnog de korting krijgen. Maar lijkt me ook wel veel gedoe… Is er misschien nog iets te regelen?!
Dank voor het lezen, is zo wel een heel verhaal geworden haha..
Verder is de verbinding goed en snel!
Beste antwoord door Waqqas
Bekijk origineel