Beantwoord

Problemen internet verbinding thuis

  • 22 April 2018
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Ik ben net (1 week) overgestapt van telfort naar t-mobile. Overgestapt voor een alles in een product.

Ik heb helaas heel veel connectie problemen. Soms gaat het een uur goed. Dan vliegt hij er om de 5-10 minuten uit. Erg leuk als je aan het gamen bent. Bij telfort nagenoeg nooit problemen gehad.

Bestaat er ook een email adres waar ik mijn problemen kwijt kan of verloopt hier alles via een telefonische helpdesk.

Grt Vincent
icon

Beste antwoord door Sterre 24 April 2018, 11:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hallo Vincent,

Je kan hier op het forum terecht met je problemen. samen moeten we er vast wel uit jomen. als het niet lukt dan zijn er ook nog de moderators van t mobile die je probleem kunnen oplossen.

wat voor verbinding heb je ?
Ik hoop het.

Ik heb een adsl verbinding. Helaas geen glasvezel hier.
Abonnement : Internet 100 met Interactieve TV, 1 TV Box en Vast Bellen Start.
Ik kan door de week niet echt goed testen ivm werk. Alleen 's avonds.

Grt Vincent
Reputatie 7
Hoi Vincent!

Welkom op onze Community! En een onwijs warm welkom bij T-Mobile Thuis. Je bent hier in goede handen. Ik ga je meteen verder helpen met jouw vraag.

Een stabiele verbinding is natuurlijk erg belangrijk als je aan het gamen bent. Daar gaan we dan ook samen voor zorgen. Gebruik je de internetverbinding bekabeld? Wifi is namelijk een onvoorspelbare verbinding, aangezien dat signaal 'via de lucht' gaat. Ik heb jouw internetlijn meteen bekeken, deze ziet er gelukkig goed uit. Mocht je de verbinding dus al bekabeld gebruiken, probeer dan een fabrieksreset van jouw modem. Hierdoor gaan wel al jouw zelf ingestelde gegevens verloren, zoals een eigen wifi-wachtwoord. Laat je mij weten wat voor effect dit heeft gehad? 🙂

Reageer