Beantwoord

Problemen mail

  • 10 July 2020
  • 2 reacties
  • 1132 Bekeken

Als ik vanaf mijn MacBook een mail stuur naar een gmail adres komt de mail wel aan.

Als ik een mailstuur naar een ander adres met de MacBook komt deze niet aan, met mijn iPhone wel.

Het is iets met de instellingen ,het rare is dat het sinds deze week is en dat het verder altijd heeft gewerkt.

Als ik op de site van t-mobile kijk dat zijn de instellingen en mogelijkheden anders.

Deze info is verouderd .

weet iemand hoe ik dit weer werkend krijg?

 

icon

Beste antwoord door Pieter_B 12 July 2020, 14:15

Bekijk origineel

2 reacties

Om verspreiding van ongewenste mail te voorkomen, kun je alleen mail versturen vanaf te mailserver waarop je een e-mail adres hebt.

 

Ik denk dat je mac niet de juiste uitgaande mailserver gebruikt die hoort bij het e-mailadres waarmee je wilt versturen. Kun je een screenshot maken van de instellingen die je op dit moment gebruikt? 

Reputatie 7
Badge +3

Ongeveer 2 weken geleden was er iemand die problemen had met het versturen van een mail naar een Hotmail/outlook account, zie dit topic.

Tijden een test van mij, kwam naar voren dat er een mailserver van TMT op een blacklist staat/stond (status is volgens MX nog steeds blocked)

Voor een complete handleiding om je email verkeer in te stellen staat op deze pagina.

Reageer